اخبار داغ

ذوب آهن آماده این روزها، خواب هر مربی را آشفته می کند

ذوب آهن آماده این روزها، خواب هر مربی را آشفته می کند
تیم پرسپولیس در ایستگاه بیست و ششم کار سختی در مقابل سبز پوشان اصفهانی دارد که این روز ها آماده هستند و کمتر تیمی دوست دارد با آن ها روبه رو شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صاحب نیوز؛ در ادامه لیگ برتر و در شرایطی که حساسیت در هفته‌های پایانی به اوج خود رسیده است؛ پرسپولیس که توانست پنج امتیاز خود را از تیم دوم جدول جلو به اندازد، راه را برای قهرمانی خود هموار کرده است اما بازی‌های قرمزهای پایتخت همگی سخت هستند که یکی از آن‌ها رویارویی با شاگردان منصوریان است که به‌تازگی موتور تیمشان روشن شده است و کسی جلودارشان نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

ذوب‌آهن که در جام باشگاه‌های آسیا و در هفته‌های اخیر در لیگ خوب کار می‌کند و روزهای بد را بِدَر کرده است اگر بتواند ترمز پرسپولیس را بکشد معادلات صدر جدول را می‌تواند به هم بزند دست خوش تغییرات کند.

,

برانکو که به نشست خبری هم نمی‌رسد، خیلی دوست دارد پایان بازی برایش چون گز اصفهان شیرین باشد اما در مقابل خود سبز پوشان آماده را دارد که برای اثبات شایستگی‌های خود پا به میدان می‌گذارد و هیچ تیمی این روزها دوست ندارد با این تیم آماده روبه‌رو شود

,

تیم ذوب‌آهن اصفهان از ساعت 18 روز چهارشنبه 28 فروردین‌ماه  پس از کش‌وقوس‌های طولانی در ورزشگاه فولادشهر میزبان تیم پرسپولیس تهران خواهد بود.

,

طبق اعلام روابط عمومی باشگاه ذوب‌آهن از ساعت 12 روز چهارشنبه در چهار مکان متفاوت بلیت‌فروشی این دیدار صورت می‌گیرد.

,

طبق اعلام باشگاه ذوب‌آهن، بلیت جایگاه میزبان در ورزشگاه شفق اصفهان، ورزشگاه ملت اصفهان و ورزشگاه ایثار فولادشهر به فروش خواهد رسید همچنین هواداران پرسپولیس هم می‌توانند با مراجعه به فرهنگسرای امام رضا (ع) فولادشهر بلیت‌های جایگاه تیم پرسپولیس را خریداری کنند همچنین هیچ‌گونه بلیت‌فروشی هم در محل ورزشگاه انجام نخواهد شد.

,

طبق اعلام مسئولان باشگاه ذوب‌آهن، درب مجموعه فولادشهر از ساعت 14 روز چهارشنبه به روی هواداران باز خواهد شد و طبق برنامه‌ریزی انجام‌شده و با توجه به کارگاهی بودن ضلع جنوبی ورزشگاه تنها 10 از ظرفیت فولادشهر در اختیار هوادران پرسپولیس قرار خواهد گرفت.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه