اخبار داغ

رئیس اتاق اصناف ارومیه؛

اجرای طرح «هرکاسب؛ یک کالای اساسی» با همراهی اتاق اصناف ارومیه/ کمک ۶٫۵ میلیارد ریالی کسبه ارومیه به سیل‌زدگان

اجرای طرح «هرکاسب؛ یک کالای اساسی» با همراهی اتاق اصناف ارومیه/ کمک ۶٫۵ میلیارد ریالی کسبه ارومیه به سیل‌زدگان
رئیس اتاق اصناف ارومیه از کمک ۶۵۰ میلیون تومانی اصناف و کسبه ارومیه در حمایت از سیل زدگان خبر داد و گفت: طرح «هرکاسب؛ یک کالای اساسی» با همراهی و مشارکت اتاق اصناف ارومیه با محوریت بسیج در راستای حمایت از سیل زدگان اجرایی می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اصغر طاهری پور در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، با اشاره به حمایت کسبه و بازاریان ارومیه از سیل زدگان استان های مختلف کشور، اظهار داشت: مردم و اصناف آذربایجان غربی دارای احساسات و عواطف همنوع دوستی بوده و بسیار عاطفی هستند که هنگام بروز مشکلات و سختی ها به یکدیگر کمک می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی، افزود: مردم بارها در ایام مختلف حمایت ها و علاقه خود را به هموطنان خود نشان داده و به هنگام بروز سوانح و بلایای طبیعی همچون زلزله و سیل سکوت نکرده و به یاری آنان شتافته اند.

,

رئیس اتاق اصناف ارومیه، تاکید کرد: اصناف و بازاریان ارومیه استقبال خوبی از «جهاد همبستگی ملی» داشته و انتظار می رود هر یک از کسبه تامین یکی از اقلام و لوازم خانگی سیل زدگان را تقبل کنند و به یاری خدا با همراهی اتاق اصناف طرح «هرکاسب؛ یک کالای اساسی» با همراهی و مشارکت اتاق اصناف ارومیه و با محوریت بسیج اصناف در راستای حمایت از سیل زدگان اجرایی شود.

,

طاهری پور، با اشاره به سیل خروشان حمایت های کسبه و بازاریان از هموطنان آسیب دیده از سیل اخیر، گفت: تاکنون ۶ کامیون حامل اقلام ضروری و لوازم خانگی به ارزش بیش از ۶۵۰ میلیون تومان توسط اصناف و بازاریان ارومیه تهیه و به مناطق سیل زده ارسال شده است.

,

وی، تاکید کرد: به طور یقین با اجرایی شدن این طرح با محوریت بسیج، خسارات ناشی از سیل سریع تر جبران شده و شرایط زندگی سیل زدگان در زمان کمتری به شرایط عادی باز می گردد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه