اخبار داغ

معاون هماهنگ کننده سپاه فتح استان مطرح کرد؛

ادامه کمک رسانی مردم کهگیلویه و بویراحمدبه مناطق سیل زده خوزستان و لرستان+فیلم

ادامه کمک رسانی مردم کهگیلویه و بویراحمدبه مناطق سیل زده خوزستان و لرستان+فیلم
سرهنگ مثنوی: با اعزام 33دستگاه خودروی سنگین به منطقه دشت آزادگان در کنار دیگر قرارگاه ها، تلاش شد تا مردم از سیل در امان بماندند و جهادگران ما در قابل نیروهای تخصصی در کنار دیگر نیروهای مردمی و جهادی حتی الامکان از ورود سیل به منازل مردم جلوگیری کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛سرهنگ داریوش مثنوی ،معاون هماهنگ کننده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در گفت و گوی اختصاصی با آفتاب جنوب، در خصوص اقدامات سپاه استان در مناطق سیل زده کشورمان گفت:بخشی از امکانات استان علاوه بر لرستان در مناطق سیل زده خوزستان هم مستقر هستند که موکب هایی از شهرستانهای این استان در مناطق سیل زده خدمات متنوعی از قبیل پخت غذا، اسکان موقت، تامین اقلام مورد نیاز سیل زدگان و نیز کمک به ایجاد سیل بند در چند شهر سوسنگرد،هویزه،حمیدیه و بوستان را انجام می دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  آفتاب جنوب,

وی افزود:دراین حرکت جهادی و با اعزام 33دستگاه خودروی سنگین به منطقه دشت آزادگان در کنار دیگر قرارگاه ها، تلاش شد تا مردم از سیل در امان بماندند و جهادگران ما در قالب نیروهای تخصصی در کنار دیگر نیروهای مردمی و جهادی حتی الامکان از ورود سیل به منازل مردم جلوگیری کردند.

,

سرهنگ مثنوی تصریح کرد: تقاضا دارم که مردم استان در این حرکت نوع دوستانه که تداوم هم دارد تمرکز را بر کمک رسانی و تامین اقلام ضروری و مورد نیاز زندگی مردم سیل زده از قبیل مواد غذایی،زیستی ،مواد بهداشتی و نیز اعزام تیم های تخصصی قرار دهند.

,

معاون هماهنگ کننده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: توقع این است که این فضای همدلی که در استان و کشور ایجاد شده است متمرکز برنیاز واقعی مردم در این مناطق سیل زده باشد تا بتوانیم اقلام ضروری و مورد نیاز مردم را در بازه زمانی مناسبی در اختیارشان قرار دهیم و همچنان مثمرثمر باشیم.

,

فیلم کامل این مصاحبه را درادامه مشاهده می کنید:

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه