اخبار داغ

مدیر کل مدیریت بحران اردبیل خبرداد

آمادگی ستاد مدیریت بحران اردبیل برای کنترل شرایط احتمالی جوی پیش رو

آمادگی ستاد مدیریت بحران اردبیل برای کنترل شرایط احتمالی جوی پیش رو
مدیر کل مدیریت بحران اردبیل از ورود سامانه جوی جدید به محدوده استان خبرداد و گفت: ستاد مدیریت بحران اردبیل برای ورود سامانه جوی جدید به استان آمادگی لازم را دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما،فرهاد عبدالعلی‌پور، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل ظهر امروز در جلسه کارگروه بلایای طبیعی و طوفان اردبیل اظهار داشت: با توجه به اخطاریه هواشناسی مبنی بر ورود سامانه جدید و احتمال وزش تندباد و بارش باران و برف در ارتفاعات و کاهش دما، تمامی اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران استان و دستگاه‌های اجرایی باید در آمادگی کامل وظایف خود را انجام دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

عبدالعلی‌پور گفت: با در نظر گرفتن شرایط جوی پس از ورود سامانه به استان، خودداری از تردد در مجاورت ساختمان‌های نیمه کاره، فرسوده و درختان و بازدید فنی تابلوهای بزرگ در سطح شهر ضروری است.

,
وی بر ایجاد تمهیدات لازم جهت جلوگیری از خسارت به گلخانه‌ها و کندوهای زنبور عسل و اجتناب از اتراق در نقاط پایین دست و دامنه کوه‌ها به دلیل ذوب شدن برف و سراریز شدن آن به پایین دست تاکید کرد و گفت: انتظار می‌رود مردم از توقف در جاده‌های کوهستانی و گردنه‌های مواصلاتی استان با توجه به احتمال ریزش کوه به داخل جاده خودداری کنند.
,
 
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه