اخبار داغ

رئیس اتاق اصناف قزوین:

طرح "جهاد همبستگی ملی و هر کاسب یک کالای اساسی"، یک اقدام تاثیرگذار است/ اصناف قزوین حامی مردم سیل‌زده هستند

طرح "جهاد همبستگی ملی و هر کاسب یک کالای اساسی"، یک اقدام تاثیرگذار است/ اصناف قزوین حامی مردم سیل‌زده هستند
رئیس اتاق اصناف قزوین گفت: طرح "جهاد همبستگی ملی و هر کاسب یک کالای اساسی"، طرح کارآمد و تاثیرگذار است که همبستگی اصناف و مردم را با یکدیگر و با نهاد بسیج افزایش می‌دهد و با اعلام شدن آن به اتاق اصناف آن را به تمامی اتحادیه‌ها در سطح استان ابلاغ می‌کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد فرج‌زاده‌ها در گفت‌وگو با صبح قزوین اظهار کرد: درپی سیل‌های اخیر در کشور تمام کسبه و اصناف اعلام آمادگی کردند که اقدامات لازم را انجام می‌دهند و تا به امروز در این حوزه با بسیج اصناف و سپاه همکاری بالایی صورت گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,
وی ادامه داد: طرح جهاد همبستگی ملی و هر کاسب یک کالای اساسی، طرح کارآمدی است که همبستگی اصناف و مردم را با یکدیگر و با نهاد بسیج افزایش می‌دهد و با اعلام شدن آن به اتاق اصناف آن را به تمامی اتحادیه‌ها در سطح استان ابلاغ می‌کنیم.
,
 
,
رئیس اتاق اصناف استان قزوین ابراز کرد: اصناف در اعیاد شعبانیه در مساجد و سطح شهر برنامه‌هایی از جمله توزیع غذا داشت که امسال هزینه این نذورات برای مناطق سیل زده اختصاص پیدا کرد.
,
 
,
اصناف قزوین در فعالیت‌های خیر پیشقدم است
, اصناف قزوین در فعالیت‌های خیر پیشقدم است,
وی تاکید کرد: اتاق اصناف و اتحادیه‌ها همیشه تفاهم و همبستگی خوبی با بسیج اصناف داشتند، اکنون نیز با اقدامات انجام شده با کلی فروش‌ها و خرده فروش‌ها هر اتحادیه هر روز مواردی را جهت ارسال به مناطق سیل زده جمع آوری می‌کنند.
,
 
,
این مسئول عنوان کرد: اصناف همیشه و در همه جا حرف اول را می‌زنند و به دلیل اعتقاداتی که بازاری‌ها دارند در سختی‌ها و کارهای عام المنفعه و خیر همچون ساخت مدرسه و مساجد پای ثابت هستند.
,
 
,
وی گفت: اصناف باتوجه به باورهای خود همیشه همکاری و همبستگی داشتند اکنون هم که سیل اتفاق افتاده این کمک‌ها و همبستگی افزایش می‌یابد و با مردم همراهی خواهند کرد.
,
 
,
فرج‌زاده‌ها در پایان تاکید کرد: اصناف قزوین در راستای فعالیت‌های خیر همیشه با بسیج اصناف تفاهم داشته اند و در شرایطی همچون سیل این همبستگی افزایش می‌یابد و طرح جهاد همبستگی ملی اقدامی مناسب در این راستاست.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه