اخبار داغ

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اعلام کرد؛

آرامش نسبی در تمام استان‌های سیل‌زده تا ۱۰ روز آینده/جهاد همبستگی ملی برای کمک به سیل‌زدگان

آرامش نسبی در تمام استان‌های سیل‌زده تا ۱۰ روز آینده/جهاد همبستگی ملی برای کمک به سیل‌زدگان
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به مشکلات به وجود آمده در سیل اخیر، گفت: همه در صحنه هستند و پیش‌بینی ما این است که حدود یک هفته تا 10 روز آینده به یک آرامش نسبی در تمام استان‌های سیل‌زده برسیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار غلامحسین غیب‌پرور در حاشیه سفر به استان مازندران در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار بلاغ، در خصوص آخرین وضعیت و اقدامات صورت گرفته در سیل اخیر در استان‌های کشور، اظهار کرد: در حال حاضر وضعیت استان‌‌های سیل‌زده در مقایسه با روزهای نخستین، خیلی بهتر شده است.

وی افزود: واقعا هم دستگاه‌های دولتی، گروه‌های جهادی، سپاه، مردم، ارتش و همه و همه پای کار آمدند و هم اکنون،  وضعیت را اصلا بحرانی نمی‌بینم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: به هر حال یک مشکلاتی در این مناطق پیش آمده که باید دست به دست هم دهیم تا از این مشکلات عبور کنیم.

سردار غیب‌پرور بیان کرد: آنچه مسلم است این است که همه در صحنه هستند و پیش‌بینی ما این است که حدود یک هفته تا 10 روز دیگر  به یک آرامش نسبی در تمام استان‌های سیل‌زده برسیم.

وی گفت: بعد از این مهم، باید به کارهای اساسی‌تر برسیم و برای آن طرح‌هایی داده شده است تا کارها با یک هماهنگی انجام دهیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: یکی از برکات سیل و بارندگی اخیر در کشور تقویت انسجام ملی و همگرایی بود که با کمک اقشار مختلف مردم، دستگاه‌های جهادی، سپاه، بسیج و هلال احمر اتفاق خوبی در این زمینه رخ داده است.

سردار غیب‌پرور همکاری همگانی مردم برای ساخت منازل سیل‌زدگان را لازم دانست و افزود: در تسریع احداث مسکن آسیب‌دیدگان و ارائه کمک به آنها، فراخوان ملی با طرحی بسیجی به عنوان جهاد همبستگی ملی را شروع کردیم تا هر محله در کشور با محوریت مسجد و هر مسجد تامین یک مسکن را عهده‌دار شود.

وی با اشاره به این که در این طرح کسبه سراسر کشور می‌توانند تامین کننده یک کالای نیازمندان باشند گفت: سامانه‌ای جامع با این طرح تعریف شد که مساجد سراسر کشور با دسترسی آسان ضمن تعیین داوطلبانه نوع کمک‌ها می‌توانند در آن ثبت نام کرده و به یاری آسیب‌دیدگان بشتابند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه