اخبار داغ

مدیرکل مدیریت بحران استانداری:

مردم از اتراق در کنار سیل‌گاه‌ها و رودخانه‌های آذربایجان‌غربی پرهیز کنند

مردم از اتراق در کنار سیل‌گاه‌ها و رودخانه‌های آذربایجان‌غربی پرهیز کنند
مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان غربی نسبت به سیلابی شدن مسیل ها در جنوب استان هشدار داد و گفت: مردم از اتراق در کنار سیل‌گاه‌ها و رودخانه‌ها خودداری کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، امیرعباس جعفری دقایقی پیش در گفت‌و‌گو با خبرنگاران، اظهار داشت: طبق اطلاعیه هواشناسی از عصر سه‌شنبه تا بعد از ظهر چهارشنبه بارندگی‌ها این استان را فرا می‌گیرد که بیشترین شدت بارش‌ها در جنوب استان خواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی، با اشاره به اینکه علاوه بر بارش‌ها، وقوع رعد و برق، صاعقه و طوفان نیز پیش بینی شده است، تاکید کرد: مردم از ایستادن در مکان‌های مرتفع، کنار درختان، داربست های فلزی، کنار تابلوها و مکان هایی که کارهای عمرانی صورت می گیرد نیز پرهیز کرده و همچنین اشیای فلزی نصب شده در پشت بام های خود را برای جلوگیری از افتادن بر سر افراد جمع آوری کنند.

,

مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان‌غربی، همچنین از دامداران، کشاورزان و عشایر نیز خواست از چرای دام‌های خود در مناطقی که احتمال وقوع سیل وجود دارد، پرهیز کنند تا شاهد خسارت‌های مالی نشوند.

,

وی، با بیان اینکه احتمال وقوع طوفان در جنوب استان وجود دارد، اضافه کرد: سرعت تندباد در برخی از موارد از ۴۰ تا ۷۵ کیلومتر در ساعت می رسد و رانندگان باید از تردد در داخل و خارج شهر در زمان طوفانی شدن هوا پرهیز کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه