اخبار داغ

بازدید شهردار و اعضای شورای شهر کهریزک از آسایشگاه سالمندان

بازدید شهردار و اعضای شورای شهر کهریزک از آسایشگاه سالمندان
در عصر حاضر امروز با شناختن نیازهای نسل جوان و تبیین شخصیت حضرت علی اکبر (ع) به عنوان یک الگوی تمام عیار می توان در برابر شبیخون های فرهنگی ایستاد و راه را برای جوانان هموار کرد و کشور را برای همیشه از تمامی آسیب ها ایمن ساخت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پایگاه خبری تحلیلی باقرشهرنیوز؛ مهندس نعمت زاده شهردار کهریزک به همراه اعضای شورای اسلامی این شهر از آسایشگاه خیریه کهریزک دیدار کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, باقرشهرنیوز,

این بازدید که از بخش های مختلف آسایشگاه صورت گرفت شهردار و اعضای شورای شهر پس از بازدید از گلخانه آسایشگاه لحضاتی را در کنار مددجویان کتابخانه و گروه موسیقی آسایشگاه بودند.

,

همچنین مهندس نعمت زاده پس از دیدار با مددجویانی که برای تردد در شهر با مشکلاتی مواجه بودند صحبت و در جهت همسان سازی و ساخت آسانسور برای پل های هوایی برای رفاه هر چه بیشتر حال معلولین و سالمندان در شهر قول های مساعدی داد.

,
مهندس نعمت زاده در جمع جوانان معلول آسایشگاه خیریه کهریزک، فرا رسیدن سالروز میلاد باسعادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان را به این عزیزان تبریک گفت و اظهار داشت: جوانان ایران اسلامی در دوره‌های مختلف انقلاب اسلامی با وجود برخی از کاستی ها با پیروی از الگوی حضرت علی اکبر(ع) به‌عنوان یک جوان آگاه، با بصیرت و ولایت مدار همواره در عرصه‌های مختلف حضوری آگاهانه داشته و با دارا بودن ظرفیت جوان گرایی به نوعی موتور محرکه اجتماع قلمداد شده اند.
,
 
,
شهردار کهریزک افزود: در عصر حاضر امروز با شناختن نیازهای نسل جوان و تبیین شخصیت حضرت علی اکبر (ع) به عنوان یک الگوی تمام عیار می توان در برابر شبیخون های فرهنگی ایستاد و راه را برای جوانان هموار کرد و کشور را برای همیشه از تمامی آسیب ها ایمن ساخت.
,
 
,
وی در پایان با اهدای یک سبد گل به جوانان باری دیگر فرارسیدن سالروز ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان را به تمامی جوانان کشور به ویژه جوانان شهر کهریزک و آسایشگاه سالمندان کهریزک تبریک گفته و سربلندی و بهروزی و شادکامی جوانان را آرزو کرد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه