اخبار داغ

در هفته سی و دوم رقابت های لیگ دسته اول؛

گل گهربا پیروزی مقابل فجر سپاسی به لیگ برتر نزدیک شد

گل گهربا پیروزی مقابل فجر سپاسی به لیگ برتر نزدیک شد
تیم گل گهر سیرجان در هفته سی و دوم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال ایران-آزادگان- توانست در یک بازی حساس و نزدیک تیم فجرسپاسی شیراز را در زمین خودش شکست بدهد تا با ۵۲ امتیاز و دو هفته مانده به پایان رقابت ها در صدر جدول رده بندی قرار بگیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  راه آرمان؛ تیم گل گهر سیرجان در هفته سی و دوم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال ایران-آزادگان- توانست در یک بازی حساس و نزدیک تیم فجرسپاسی شیراز را در زمین خودش شکست بدهد تا با ۵۲ امتیاز و دو هفته مانده به پایان رقابت ها در صدر جدول رده بندی قرار بگیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,


گل گهر در این بازی که در شیراز و به میزبانی تیم فجر سپاسی برگزار می شد، در دقیقه ۳۰ بازی و از روی نقطه پنالتی توسط علی قربانخانی به گل رسید و در نهایت بازی با همین تک گل به پایان رسید. گل گهر با این پیروزی ۵۲ امتیازی شد و با یک بازی کمتر و یک امتیاز بیشتر نسبت به شاهین شهرداری بوشهر در صدر جدول رده بندی قرار گرفت.

,
,


گل گهر در دو هفته باقی مانده لیگ دسته اول ، ابتدا در هفته سی و سوم و در سیرجان میزبان تیم قعرنشین شهرداری ماهشهر است که برای بقا در لیگ برتر می جنگد. با توجه به اختلاف ۵ امتیازی تیم گل گهر با تیم گل ریحان که در رده سوم قرار دارد در صورت کسب برد در بازی هفته سی و سوم یک می تواند یک هفته قبل از پایان رقابت ها جشن صعود به لیگ برتر را برگزار کند.

,
,


وینگو بگوویچ و یارانش در صورتی که نتوانند هفته آینده صعودشان را قطعی کنند آن وقت کار سختی برای صعود خواهند داشت چرا که در آخرین هفته باید یک بازی حساس و مهم برابر گل ریحان تیم سوم جدول برگزار کنند. با توجه به اینکه گل ریحان شانس صعود به لیگ برتر دارد، گل گهر باید در بازی برابر شهرداری ماهشهر کار صعودش را قطعی کند در غیراینصورت بازی هفته آخر این تیم می تواند یکی از فینال های جذاب مسابقات این فصل باشد.

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه