اخبار داغ

شاخص بورس به تراز ۲۰۲ هزار واحدی نزدیک شد

شاخص بورس به تراز ۲۰۲ هزار واحدی نزدیک شد
امروز هم شاخص کل بورس با رشد مواجه بود اما سهم های کوچک باعث کاهش شاخص هم وزن شدند. شاخص کل بورس امروز با 84 واحد رشد به 201 هزار و 890 واحد رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  شبکه خبری تهران نیوز، در معاملالت روز گذشته به ترتیب نماد معاملاتی معدنی و صنعتی گل گهر، گروه مدیریت سرمایه گذاری امید، معدنی و صنعتی چادرملو، صنایع پتروشیمی خلیج فارس، توسعه معادن و فلزات بیشترین تاثیر مثبت را روی شاخص داشتند و بانکی‌ها امروز ارزش معاملات بالایی را رقم زدند به طوری که در این گروه شاهد حجم معاملات ۵.۲ میلیارد سهم و اوراق مالی به ارزش ۶۰۶ میلیارد تومان بودیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز,

بالاترین حجم معاملات امروز متعلق به بانک تجارت بود،( و تجارت) آخرین معاملات خود را در تاریخ ۲۱ اسفندماه سال گذشته انجام داده بود، دیروز پس از آن که افزایش سرمایه ۳۹۰ درصدی بانک تجارت در پرتفوی سهامداران لحاظ شد، در معرض کشف قیمت قرار گرفت.

,

و تجارت مسیر کشف قیمت خود را از قیمت ۵۰ تومان شروع کرد و با عرضه و تقاضای چند میلیون سهمی که در قیمت‌های مختلف داشت، معاملات آن سرانجام در قیمت ۴۵ تومان و چهار ریال مچ شد. به عبارت دقیق‌تر نماد بانک تجارت در بازگشایی با رشد۳۰ درصدی قیمت مواجه شد.

,
 
,

دو نماد معاملاتی متوقف شدند

, دو نماد معاملاتی متوقف شدند,

در معاملات دیروز بازار بورس نماد معاملاتی شرکت گلوکوزان به علت افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف، متوقف شد و شرکت های سرمایه گذاری بهمن، مدیریت صنعت شوینده توسعه صنایع بهشهر جهت برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه به منظور تصویب صورت های مالی متوقف شدند و نماد معاملاتی بانک اقتصاد نوین پس از رفع تعلیق نماد بازگشایی شد.

,

روز خوب بازار فیزیکی بورس انرژی

, روز خوب بازار فیزیکی بورس انرژی,

روز گذشته کالاهای برش سنگین، سوخت کوره سبک و نیتروژن مایع پتروشیمی تبریز، پنتان پلاس پتروشیمی پارس، ریفورمیت و هیدروکربن سنگین پتروشیمی بوعلی سینا، قطران ذوب آهن اصفهان، متانول پتروشیمی زاگرس و متانول پتروشیمی شیراز در رینگ داخلی و میعانات گازی مجتمع گاز پارس جنوبی در رینگ بین الملل بورس انرژی ایران عرضه گشتند.

,

طی معاملات این روز بیش از ۵،۵۸۴ تن انواع فرآورده‌های هیدروکربونی به ارزش بیش از ۲۳۶ میلیارد و ۱۴ میلیون ریال در بازار فیزیکی بورس انرژی ایران داد و ستد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه