اخبار داغ

ورود واگن‌های ایرانی به خطوط ریلی متروی تهران

ورود واگن‌های ایرانی به خطوط ریلی متروی تهران
مدیر عامل شرکت واگن‌سازی تهران گفت: تولید نخستین واگن قطار از پروژه هفتاد واگن تهران به پایان رسیده و این قطار در حال طی مراحل مختلف «تایپ تست» است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجتبی گلشنی، مدیر عامل شرکت واگن‌سازی تهران در ارتباط با تحویل نخستین قطار پروژه هفتاد واگن آلومینیومی مترو تهران اظهارداشت: این موضوع در آینده نزدیک محقق می‌شود و همانطور که در اواخر سال ۹۷ وعده داده بودیم، با همت مهندسین و تکنسین‌های شرکت واگن‌سازی تهران، تولید نخستین رام قطار (شامل ۷ واگن) از پروژه هفتاد واگن تهران به پایان رسیده و این قطار در حال طی مراحل مختلف «تایپ تست» است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی افزود: با توجه به زمان‌بندی به‌عمل آمده، مراحل تایپ تست در اردیبهشت‌ به پایان رسیده و قطار آماده تحویل به شبکه مترو تهران می‌شود. 
,
 
,
مدیر عامل شرکت واگن‌سازی تهران ادامه داد: بخشی از عملیات تولید قطار دوم نیز انجام شده و امید است بتوانیم آن را نیز به همراه قطار یکم تحویل دهیم و پس از آن نیز با توجه به زمانبر بودن تولید بدنه‌های آلومینیومی، طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته در هر ۲۰ روز  یک رام قطار تحویل خواهد شد.
,
 
,
گلشنی خاطرنشان کرد: چنانچه باقیمانده قطعات خارجی واگن‌ها که هم اکنون در گمرک است به موقع ترخیص و به خط تولید تحویل شود، تمامی واگن‌های این پروژه تا پیش از پایان مهر سال جاری تولید و تحویل می‌شود.
,
 
,
منبع: فارس
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه