اخبار داغ

مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) هرمزگان:

380 مبلغ مهدویت به اقصی نقاط هرمزگان اعزام می شوند

380 مبلغ مهدویت به اقصی نقاط هرمزگان اعزام می شوند
مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) هرمزگان با بیان اینکه 380 مبلغ برای تبلیغ مهدویت به اقصی نقاط استان اعزام خواهند شد، گفت: در 14 شهرستان هرمزگان جشن های مختلف برای بزرگداشت نیمه شعبان برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛حجت الاسلام و المسلمین محمد حسن فروزان نژاد، مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج)  هرمزگان صبح امروز در جمع اصحاب رسانه ضممن تبریک به مناسبت اعیاد شعبانیه اظهار کرد: از پنجم تا دهم شعبان به نام امامت و ولایت و تحت عنوان تمدن سازی و آمادگی برای ظهور نامگذاری شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز؛,

مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) هرمزگان با بیان اینکه ولادت حضرت مهدی موعود(عج) از بزرگترین و مهمترین مناسبت هاست، گفت: هیچ عیدی برتر از ولادت امام زمان(عج) نیست و همه ما برای تحقق ظهورش باید تلاش و کوشش کنیم.

,

فروزان نژاد با اشاره به سه گام مهم برای تعجیل در ظهور امام زمان(عج) عنوان کرد: گام اول توجه به خواسته امام(عج) است و آمادگی فردی و اجتماعی به تربیت گام های دوم و سوم به شمار می رود.

,

وی آذین بندی مساجد، معابر، بازارها، مدارس، برگزاری مسابقه پیامکی چشم به راه، برگزاری احیای شب نیمه شعبان، برگزاری جشن میلاد در دانشگاه و مساجد استان را از شاخص ترین برنامه های نیمه شعبان سال جاری عنوان کرد.

,

مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) هرمزگان با اشاره به سایر برنامه های نیمه شعبان بیان کرد: برپایی ایستگاه صلواتی، آیین عمامه گذاری در حوزه، جلسه پرسش و پاسخ با حضور قائم مقام حوزه های علمیه کشور، اجتماع بزرگ منتظران ظهور و راه اندازی کتابخانه تخصصی مهدویت در دانشگاه علوم پزشکی از دیگر برنامه های نیمه شعبان سال جاری است.

,

فروزان نژاد با بیان اینکه 380 مبلغ برای تبلیغ مهدویت به اقصی نقاط هرمزگان اعزام خواهند شد، گفت: در 14 شهرستان هرمزگان جشن های مختلف برای بزرگداشت نیمه شعبان برگزار می شود.

,

وی با انتقاد بر اینکه شهر بندرعباس خیابانی به نام ولی عصر(عج) ندارد، خاطر نشان کرد: مردم خواستار ورود شورای اسلامی شهر به این موضوع هستند.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه