اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودان:

کمک 3 میلیاردی مردم رودان به مناطق سیل زده خوزستان

کمک 3 میلیاردی مردم رودان به مناطق سیل زده خوزستان
کمک های نقدی و غیرنقدی مردم رودان به ارزش ۳ میلیاردریال به سیل زدگان استان خوزستان ارسال شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ ابراهیم حسین زاده، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودان با اشاره به ارسال کمک های جمع آوری شده مردم رودان به سیل زدگان جنوب غرب کشور اظهار کرد: موکب حضرت علی اکبر(ع) رودان شامل کمک های نقدی و غیرنقدی، گروه جهادی و تیم پزشکی به مدت ۱۰ روز برای سیل زدگان شهر کارون استان خوزستان خدمات رسانی می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز؛,

فرمانده سپاه رودان با بیان اینکه ارزش ریالی کمک های مردم رودان بیش از ۳۰۰ میلیون تومان است افزود: این کمک های شامل مواد غذایی،برنج، پوشاک، آب معدنی، پتو، خرما،آرد و ... می باشد و روزانه به پنج هزار نفر توسط تیم آشپزی موکب غذا پخت می شود و بین سیل زدگان توزیع می گردد.

,

, ,

حسین زاده با اشاره به اینکه جمع آوری کمک های مردم همچنان ادامه دارد اضافه کرد: اکثر این کمک های توسط پایگاه های مقاومت بسیج، ادارات و اصناف شهرستان رودان جمع آوری شده و تا زمانیکه مردم سیل زده نیاز داشته باشند جمع آوری کمک ها ادامه دارد و ارسال خواهد شد.

,

وی با تشکر از کسانیکه در جمع آوری این کمک های تلاش کردند خاطرنشان کرد: سیل اخیر باعث شد که همه مردم و مسئولان برای خدمات رسانی به سیل زدگان انجام وظیفه کنند و سپاه شهرستان از همان زمان اولیه حضور پیدا کرد و با همکاری فرماندار، امام جمعه و دیگر ادارات و نهادها اقدام به تشکیل قرارگاه جمع آوری کمک‌های مردمی نمودیم.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه