اخبار داغ

رئیس اتاق اصناف استان زنجان مطرح کرد؛

مشارکت جدی بازاریان و کسبه زنجان در طرح جهاد همبستگی ملی/ بسیج و سپاه حق بزرگی بر گردن کشور دارند

مشارکت جدی بازاریان و کسبه زنجان در طرح جهاد همبستگی ملی/ بسیج و سپاه حق بزرگی بر گردن کشور دارند
رئیس اتاق اصناف استان زنجان گفت: بازاریان و کسبه زنجان همواره در صحنه بوده و در طرح جهاد همبستگی ملی نیز مشارکت جدی خواهند داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید محمود موسوی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; ، با اشاره به اجرای طرح جهاد همبستگی ملی، اظهار داشت: در سال گذشته نیز طرح یک کاسب،یک دانش آموز در سطح کشور برگزار شد که نتایج مطلوبی داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه در قالب این طرح همه کسبه های استان زنجان با وجود اینکه برخی از کسبه ها حتی نمی خواستند نامش آورده شود، شرکت کردند، افزود: در این طرح کسبه ها دانش آموزان بی بضاعت را حمایت و پشتبیانی کردند.

,

رئیس اتاق اصناف استان زنجان خاطرنشان کرد: کسبه ها و بازاریان همواره در صحنه هستند به طوری که بازاریان و کسبه های استان زنجان قبل از اینکه کسی پای کار آمده باشد، برای کمک به سیل زدگان در تعصیلات عید مشارکت کردند.

,

موسوی خاطرنشان کرد: همچنین اتحادیه نانوایان استان زنجان 50 هزار قرص نان به مناطق سیل زده ارسال کرد و حتی برخی از کسبه ها کمک های غیر نقدی خود را با خودروی شخصی به مناطق سیل زده برده و توزیع کردند.

,

وی با بیان اینکه این طرح موجب همبستگی ملی می شود، افزود: کسانی که وظیفه ای نداشتند بیشتر از کسانی که وظیفه داشتند برای کمک به سیل زدگان به صحنه آمدند.

,

رئیس اتاق اصناف استان زنجان با اشاره به اینکه حال سیل زدگان همانند بیماری است که تنها زخم بسته می شود اما هنوز مشکلات ادامه دارد، گفت: مردم، دولت و دستگاه های اجرایی باید تا حل نهایی مشکلات پای کار باشند.

,

موسوی افزود: یک روستایی درآمدی جز از طریق نگهداری دام و کشاورزی ندارد که با سیل از بین رفته است و باید کمک رسانی ها به ویژه در حوزه ساخت و ساز و بازسازی ادامه یابد.

,

وی گفت: همه آرزو دارند که به سیل زدگان کمک کنند اما باید به نحو شایسته ای کمک رسانی ها توزیع شود.

,

این مسئول با بیان اینکه بسیج و سپاه حق بزرگی بر گردن کشور دارند،افزود: اما گاهی مورد کم لطفی برخی ها قرار می گیرند، در این حوادث باید همه پای کار باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه