اخبار داغ

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان:

امداد رسانی تا عادی شدن وضعیت شهرستان حمیدیه ادامه دارد

امداد رسانی تا عادی شدن وضعیت شهرستان حمیدیه ادامه دارد
فرمانده سپاه ثارالله کرمان گفت: هر آنچه از کمک های مردمی که از سوی کرمانیها توسط نواحی سپاه جمع آوری شده است را به سپاه حمیدیه انتقال داده و انشاءالله پس از عادی شدن شرایط، آمارکمک رسانی گزارش می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛غلامعلی ابوحمزه، فرمانده سپاه ثارالله کرمان در گفتگو با راه آرمان؛ در رابطه با اقدامات انجام شده توسط سپاه در خوزستان گفت: در برنامه ریزی انجام شده توسط سپاه کشوری تعیین شد که در هشت شهرستان خوزستان هشت سپاه به عنوان معین حضور پیدا کرده و پشتیبانی های لازم را نسبت به این شهرستان ها داشته باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی ادامه داد: شهرستان ولایت مدار و شهید پرورحمیدیه که نقش بسیار برجسته ای در دوران دفاع مقدس داشته است به عهده ی سپاه ثارالله کرمان گذاشته شده است و اکنون چندین روز است که با حضور در این شهرستان به اتفاق جمعی از مسئولین معاونت ها، حوزه نمایندگی، حفاظت اطلاعات و سایر نیروها با سپاه ناحیه ی حمیدیه همکاری لازم را انجام می دهیم.

,

ابوحمزه ضمن اشاره به نیازمندیهای مردم حمیدیه در شرایط کنونی گفت: کیسه و نایلون از جمله نیازمندیهای ضروری است که در این منطقه بدان احتیاج است.

,

فرمانده سپاه ثارالله کرمان اظهار داشت: هر آنچه از کمک های مردمی که از سوی کرمانیها توسط نواحی سپاه جمع آوری شده است را به سپاه حمیدیه انتقال داده و انشاءالله پس از عادی شدن شرایط، آمارکمک رسانی گزارش می شود.

,

وی ادامه داد: مسئولیت بخشی از کمک های مردمی که از طریق هلال احمر وارد می شود به عهده ی فرمانداری و استانداری است و اکنون نیروهای استانداری کرمان با استقرار در حمیدیه و با هماهنگی های انجام شده با سپاه این شهرستان در حال خدمت رسانی به مردم هستند.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه