اخبار داغ

معاون عمرانی استانداری قزوین:

اجرای طرح "جهاد ملی همبستگی" باعث سرعت‌بخشی در بازسازی مناطق سیل‌زده می‌شود/ اصناف قزوین در کار خیر پیشقدم هستند

اجرای طرح "جهاد ملی همبستگی" باعث سرعت‌بخشی در بازسازی مناطق سیل‌زده می‌شود/ اصناف قزوین در کار خیر پیشقدم هستند
معاون عمرانی استانداری قزوین گفت: امیدواریم با اجرای طرح جهاد ملی همبستگی موضوع بازسازی مناطق سیل زده سرعت پیدا کرده و مشکلات هموطنان ما زودتر برطرف شود و اصناف قزوین همیشه ثابت کرده اند که در انجام امور خیر پیشقدم هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی فرخ‌زاد در گفت‌وگو با  صبح قزوین با اشاره به اجرای طرح "همبستگی ملی و هر کاسب یک کالای اساسی" در کشور اظهار کرد: با توجه به اینکه ماه مبارک رمضان در پیش است و آحاد جامعه در این ماه پرخیروبرکت در انجام کارهای خیر پیشتاز بوده و مشارکت‌های عمومی افزایش پیدا می‌کند؛ لذا این طرح می‌تواند کمک کند تا کمک‌های مردمی را به شکل بهتری سازماندهی کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,

وی افزود: حضور در مساجد در ایام پرفضیلت ماه رمضان فرصتی است تا بخشی از مشکلات مناطق سیل زده را رفع کرده و به دولت در بازسازی مناطق سیل زده کمک کنیم‌.

,

معاون عمرانی استاندار قزوین تصریح کرد: در سیل اخیر استان قزوین نیز حضور مجموعه سپاه را پابه‌پای فرمانداران و مدیریت بحران در شهرستان‌ها و سایر نقاط مختلف استان سیل زده شاهد بودیم که برای پاکسازی مناطق سیل زده تلاش می‌کنند.

,

وی عنوان کرد: هموطنان ما اکنون چشم به راه کمک‌های مردم هستند که در ماه رمضان کمک مالی افراد متمکن و برخوردار افزایش پیدا می‌کند و با توجه به شروع فصل گرما در مناطق جنوبی کشور ضرورت احداث سرپناه در زمانی سریع‌تر بیشتر الزام یافته است.

,

اجرای۴۰هزار پروژه توسط بسیج سازندگی کشور

, اجرای۴۰هزار پروژه توسط بسیج سازندگی کشور,

فرخ‌زاد تاکید کرد: امیدواریم با اجرای طرح جهاد ملی همبستگی موضوع بازسازی مناطق سیل زده سرعت پیدا کرده و مشکلات هموطنان ما زودتر برطرف شود و بسیج اصناف قزوین همیشه ثابت کرده اند که در انجام امور خیر پیشقدم هستند.

,

وی بیان کرد: ما حضور پررنگ بسیج در تمام عرصه‌های عمرانی کشور را شاهد هستیم، به طور مثال در دهه فجر سال گذشته و در چهل سالگی انقلاب ۴۰هزار پروژه توسط بسیج سازندگی کشور در هر استانی بنا به فراخور منطقه شروع کردند.

,

معاون عمرانی استانداری قزوین ادامه داد: همچنین در پروژه‌های بزرگ دولتی بعضا اگر کمبود اعتبار یا نقدینگی داشته باشند مجموعه سپاه و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء در بخش‌های مختلف ورود پیدا کرده و به عنوان یک بازوی اجرای برای پروژه‌های عمرانی فعالیت می‌کند.

,

وی تصریح کرد: اکنون نیز با توجه به جاری شدن سیل در کشور مجموعه سپاه در عرصه سازندگی به کمک دستگاه‌های مربوطه آمده و انجام امور را تسریع می‌بخشند.

,

سپاه و بسیج در امدادارسانی به مردم پیشتاز هستند

, سپاه و بسیج در امدادارسانی به مردم پیشتاز هستند,

فرخ‌زاد ابراز کرد: در سیل قزوین نیز در بازدیدهای شبانه که از نقاط حادثه خیز استان داشتم شاهد فعالیت نیروهای بسیجی در تامین امنیت و اطلاع رسانی و هشداردهی به مردم بودیم که در نقاط حادثه خیز مستقر بوده و پا به پای نیروهای دولتی کمک می‌کردند.

,

وی عنوان کرد: در موضوع بازسازی مناطق سیل زده و سایر موضوعات، نیروهای بسیج و سپاه در حوزه بسیج سازندگی و بسیج مهندسین و اردوهای جهادی مساعدت و همکاری را دارند.

این مسئول گفت: یکی از اتفاقات خوبی که افتاده این است که مشکلاتی که در جمع‌آوری کمک‌ها برای زلزله زده‌های کرمانشاه وجود داشت در این سیل اخیر برطرف شد.

,
,
,

وی تصریح کرد: سه مجموعه هلال احمر، کمیته امداد و سپاه برای این امر مشخص شدند تا مجموعه کمک‌های مردمی به صورت هدفمند جمع آوری و ارسال شوند و با برنامه‌ریزی به صورت متناسب و متوازن به اقشار مختلف و مناطق مختلف توزیع کنند.

,

فرخزاد در پایان گفت: بخش عمده‌ای از این کمک‌ها که توسط مجموعه بسیج و سپاه و کمک‌های مردمی از ستادهای مردمی جمع آوری شد مشکلاتی که در کمک رسانی به زلزله زدگان کرمانشاه بود، برطرف شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه