اخبار داغ

مدیرکل ثبت احوال هرمزگان:

هرمزگان رتبه دوم کشور در صدور کارت هوشمند ملی

هرمزگان رتبه دوم کشور در صدور کارت هوشمند ملی
مدیرکل ثبت احوال هرمزگان گفت: سال گذشته برای بیش از ۲۴۶ هزار نفر در استان کارت هوشمند ملی صادر شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ داوید صادقی، مدیرکل ثبت احوال هرمزگان صبح امروز در جمع اصحاب رسانه با بیان اینکه سال گذشته برای بیش از ۲۴۶ هزار نفر در استان کارت هوشمند ملی صادر شده است، اظهار کرد:  این میزان بیش از تعهد ثبت احوال هرمزگان بود و رتبه دوم کشور را در نام نویسی و صدور کارت هوشمند بدست آورد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

مدیرکل ثبت احوال هرمزگان با بیان اینکه از زمان آغاز نام نویسی کارت ملی هوشمند تاکنون یک میلیون و ۱۱۳ هزار و ۱۹۳ درخواست ثبت شده است، تصریح کرد: از این تعداد تاکنون برای بیش از یک میلیون و ۱۰۲ هزار نفر کارت صادر شده است.

,

صادقی با اشاره به اینکه یک میلیون و ۲۲۷ هزارو ۲۸۴ نفر در هرمزگان شرایط دریافت کارت ملی را دارند، عنوان کرد: برای حدود ۱۳ هزار نفر در استان کارت صادر شده ولی برای دریافت کارت خود به محل‌های نام نویسی مراجعه نکرده اند.

,

وی افزود: این افراد اگر به موقع کارت خود را دریافت نکنند ممکن است سریال کارت آنان باطل و غیرفعال شود.

,

مدیرکل ثبت احوال هرمزگان  با تاکید بر اینکه ۱۶۴ هزار نفر در استان که برای نام نویسی و دریافت کارت ملی هوشمند هیچ اقدامی نکرده اند تنها تا پایان سال فرصت دارند، خاطر نشان کرد: ۲۸۰ واحد نام نویسی در دفاتر پیشخوان دولت و اداره‌های پست استان آماده دریافت اطلاعات و ثبت نام هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه