اخبار داغ

رئیس اصناف استان اردبیل:

اصناف اردبیل پیشقدم اجرای طرح جهاد همبستگی ملی/ مایحتاج سیل زدگان در حال تهیه است

اصناف اردبیل پیشقدم اجرای طرح جهاد همبستگی ملی/ مایحتاج سیل زدگان در حال تهیه است
رئیس اتاق اصناف استان اردبیل گفت: طرح "جهاد همبستگی ملی" یک دعوت ملی است که از طرف بسیج صورت گرفته و اتاق اصناف استان با جدیت از این طرح حمایت عملی می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شاپور رضایی افشار در گفتگو با خبرنگار  سبلان‌ما، با تقدیر از اصل طرح "جهاد همبستگی ملی" بسیج و تاکید بر راهگشا بودن این طرح در حل مشکلات اساسی سیل زدگان، اظهار داشت: اصناف، کسبه و بازاریان استان اردبیل با هماهنگی بسیج اصناف این استان در اجرای  این طرح ملی پیشقدم شده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی افزود: مایحتاج ضروری سیل زگان از جمله آرد، لباس و مواد غذایی توسط اصناف استان اردبیل در حال جمع آوری است.

,

رئیس اتاق اصناف استان اردبیل بیان داشت: در بازدیدی که از مناطق سیل زده همچون لرستان و  آق قلا داشتیم به صورت حضوری با مشکلات اهالی فهیم و سیل زده این مناطق آشنا شدیم و تمام تلاشمان بر این است که تا جایی که می توانیم از آلام این عزیزان بکاهیم.

,

وی  ادامه داد: با توجه به عمق زیاد خسارت سیل، بایستی هرکس هر چه در توان دارد برای برطرف کردن مشکلات حادثه دیدگان و مردم سیل زده بکاربگیرد،فلذا در این شرایط  طرح یک کاسب ، یک کالای اساسی برای سیل زدگان یک دعوت ملی است  که از طرف بسیج صورت گرفته و  یقینا  اتاق اصناف با جدیت از این طرح حمایت عملی می کند.

,

رضایی افشار تصریح کرد: طرح طرح «جهاد همبستگی ملی» یک طرح کامل بوه  و در واقع همان تقسیم کار و برنامه‌ریزی برای هر صنف و گروه اجتماعی در راستای کمک به سیل‌زدگان است.

, طرح «جهاد همبستگی ملی» ,

 طبق طرح طرح «جهاد همبستگی ملی» هر مسجد یک منزل مسکونی و هرکاسب تامین  یک کالای اساسی برای سیل زدگان را عهده دار خواهد شد.

, طرح «جهاد همبستگی ملی» هر مسجد یک منزل مسکونی و هرکاسب تامین  یک کالای اساسی برای سیل زدگان را عهده دار خواهد شد. ,

 

,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه