اخبار داغ

استاندار اردبیل:

تسهیلات کم بهره صندوق توسعه ملی شامل استان اردبیل شد

تسهیلات کم بهره صندوق توسعه ملی شامل استان اردبیل شد
استاندار اردبیل گفت :با درخواست استان و پیگیری های معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه و موافقت دستور ریاست محترم جمهور ، استان اردبیل جزء استان های برخوردار از تسهیلات کم بهره صندوق توسعه ملی کشور برای رونق تولید و اشتغال قرار گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سبلان‌ما اکبر بهنام جو امروز درباره دستاورد دیدار خود با معاون برنامه ریزی راهبردی و هماهنگی وزارت بهداشت و درمان به خبرنگاران، گفت:  در این دیدار قرار شد برای تسریع در اجرای بیمارستان مشگین شهر، اعتبار این بیمارستان  از محل اعتبارات متمرکز وزارت بهداشت و سفر ریاست جمهوری به استان تامین شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی افزود: مقرر شد این اعتبار به گونه ای تخصیص یابد که بیمارستان مشگین شهر در عرض سه سال آینده تکمیل و به بهره برداری برسد.

,

استاندار اردبیل بیان کرد: بر اساس این توافق ، اکیپی برای بازدید از محل بیمارستان از وزارت بهداشت به استان اردبیل سفر خواهند کرد.

,

بهنام جو ادامه داد : همچنین مقرر شد اکیپ فنی و مهندسی وزارت بهداشت در محل بیمارستان قدیمی شهرستان پارس آباد حاضر شده و در صورتی که این بنا امکان استحکام بخشی داشته باشد ، نسبت به تامین اعتبار این فضای بیمارستانی نیز اقدام خواهد شد.

,

استاندار اردبیل در بخش دیگر سخنانش همچنین به اعزام پزشکان به کشور ترکیه جهت دریافت آموزش های آبدرمانی اشاره کرد و از انجام توافق برای تامین اعتبار مشترک این اقدام توسط وزارت بهداشت و استانداری اردبیل خبر داد.

,

وی اضافه کرد:  امید می رود با اعزام پزشکان  به ترکیه برای دریافت آموزش های پزشک آبدرمانی بتوانیم گامی در راستای توسعه گردشگری سلامت در استان  برداریم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه