اخبار داغ

رئیس اتحادیه اهن فروشان و فلزکاران استان اردبیل:

اتحادیه آهن فروشان اردبیل پیشتاز جهاد همبستگی ملی+فیلم

اتحادیه آهن فروشان اردبیل پیشتاز جهاد همبستگی ملی+فیلم
رئیس اتحادیه اهن فروشان و فلزکاران استان اردبیل از ارسال اولین محموله 250 میلیون ریالی اتحادیه آهن فروشان اردبیل به مناطق سیل زده کشور خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عادل محمد پور در گفتگو با خبرنگار  سبلان‌ما، اظهارداشت:با توجه به نیازمندی های مناطق سیل زده کشور به مایحیتاج ضروری ازجمله آب، لوازم بهداشتی، شویندگی و ظروف یکبار مصرف لذا اتحادیه آهن فروشان و فلزکاران استان با همکاری سپاه و بسیج اصناف استان اردبیل اولین محموله خود را به ارزش 250 میلیون ریال به مناطق سیل زده ارسال کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

محمد پور با اشاره به اینکه تمامی فلزکاران و مغازده داران فازهای 1 تا 4 آهن فروشان و فلزکاران مرکز شهرستان اردبیل در این امر خیر و خداپسندانه مشارکت داشتند افزود: بسیج از بطن مردم است و این طرح سردار غیب پرور نیز موید مردمی بودن بسیج بسیج است که در عمل و نه در شعار همواره خود را نشان داده است.

,

وی با اشاره به تحریم های ظالمانه آمریکا در کمک رسانی به مناطق سیل زده بیان کرد: همه مردم و بسیج مردمی در کنار یکدیگر و دوشادوش هم برای حمایت و همبستگی یکدیگر و حفظ اتحاد در حمایت از مناطق سیل زده با همراهی اصناف و اتحادیه اهن فروشان و فلزکاران در حد توان خودمان کمک رسانی خواهیم کرد.

,

رئیس اتحادیه اهن فروشان و فلزکاران استان اردبیل افزود: امروز یک کارگر با هدیه دادن 10 هزار تومانی نشان می دهد این ملت چقدر با اتحادو همبستگی خود کنار هموطنان خود هستند و در کنار یکدیگر یک جهاد همبستگی ملی را در کشور به راه خواهند انداخت.

,

محمد پور با بیان اینکه بسیج از متن مردم است و اعتماد همه صنوف به بسیج باعث می شود که مشارکت ویژه ای را در زیمنه طرح جهاد همبستگی ملی شاهد باشیم.

,

وی گفت: به یاری خداوند متعال و با محوریت بسیج و همراهی همه صنوف استان اتحادیه آهن فروشان وفلزکاران استان طرح هر کاسب یک کالای اساسی برای سیل زدگان محقق خواهد شد و اتحادیه اهن فروشان با جدیت از این طرح بسیج حمایت خواهد کرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه