اخبار داغ

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال:

فدراسیون فوتبال به دنبال مربی در حد کی‌روش برای تیم ملی است/ اسامی مطرح شده در رسانه‌ها در حد گمانه زنی است

فدراسیون فوتبال به دنبال مربی در حد کی‌روش برای تیم ملی است/ اسامی مطرح شده در رسانه‌ها در حد گمانه زنی است
عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال با بیان اینکه سرمربی تیم ملی به زودی انتخاب می‌شود، گفت: فدراسیون فوتبال به دنبال مربی در حد کی‌روش برای تیم ملی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فریدون اصفهانیان در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به روند انتخاب سرمربی تیم ملی در فدراسیون فوتبال اظهار کرد: آن چیزی که در گذشته در هیئت رئیسه مطرح شد، انتخاب مربی در حد کی روش بود تا بتواند جای این مربی را در تیم ملی پر کند و از طرفی سبب رشد فوتبال ملی نیز بشود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه قرار شد مهدی تاج رایزنی‌های مختلف را در این زمینه انجام دهد، عنوان کرد: قرار شد بعد از این مرحله تاج برای جمع بندی نهایی گزینه یا گزینه‌های مدنظر خود را به هیئت رئیسه آورده و موافقت هیئت رئیسه را نیز جلب کند.

,

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال با تاکید بر اینکه به کارگیری سرمربی خوب خارجی مدنظر هئیت رئیسه است، ابراز کرد: قرار شده از مربیان ایرانی نیز در کنار این مربی خارجی استفاده شود تا مربیان ایرانی بتوانند از تجربیات این مربی استفاده کنند.

,

وی با بیان اینکه رئیس فدراسیون در راستای ماموریت محوله حرکت می‌کند، افزود: هنوز صحبتی در خصوص اینکه رئیس فدراسیون در مورد گزینه خاصی به جمع بندی رسیده صحبتی نشده تا به هیئت رئیسه بیاید.

,

اصفهانیان با اشاره به اینکه اسامی مطرح شده در رسانه‌ها در حد گمانه زنی است، خاطرنشان کرد: باید گفت که فدراسیون نیز با مشکلات عدیده‌ای روبرو است که باید مورد حمایت و کمک قرار گیرد تا بتواند شایسته‌ترین مربی را برای تیم ملی انتخاب کند.

,

وی با اشاره به بحث‌هایی که در خصوص انتخاب یورگن کلینزمن می‌شود، گفت: این خبرها همگی در حد گمانه زنی است و هرکس ممکن است که فردی را مطرح کند اما تا وقتی که رئیس فدراسیون فردی را جلسه هیئت رئیسه مطرج نکند بنده نمی‌توانم اظهار نظری در این خصوص داشته باشم.

,

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال با بیان اینکه خبرهای منتشر شده این روزها نظرات افراد و یا همان گمانه زنی است، عنوان کرد: هیئت رئیسه ماموریت انتخاب سرمربی را به مهدی تاج واگذار کرده و تاکنون گزینه قطعی از طرف ایشان اعلام نشده است.

,

وی در خصوص احتمال انتخاب برانکو نیز اظهار کرد: هنوز اسمی از برانکو و یا مربیان دیگر نیست و تا برگزاری جلسه هیئت رئیسه اظهار نظر در این خصوص نمی‌تواند دقیق باشد.

,

اصفهانیان بیان کرد: در آینده نزدیک و به زودی تکلیف سرمربی تیم ملی مشخص خواهد شد چرا که تاخیز در این زمینه به صلاح فوتبال کشور نیست.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه