اخبار داغ

در مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان سرعین مطرح شد؛

تمامی زمین‌های آموزش و پروش سرعین اهدایی است/ یک سوم مدارس سرعین را خیرین ساخته‎اند

تمامی زمین‌های آموزش و پروش سرعین اهدایی است/ یک سوم مدارس سرعین را خیرین ساخته‎اند
رییس مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان سرعین گفت: یک سوم مدارس شهرستان سرعین توسط خیرین مدرسه ساز احداث شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سبلان‌ما،مسعود موسی زاده رییس مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان سرعین صبح امروز در نشست با اصحاب رسانه اظهار داشت:یک سوم  مدارس شهرستان سرعین توسط خیرین مدرسه ساز احداث شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی افزود:مدرسه جامی ،شهید سیاح ، عصمت شایق ،روستای آتشگاه  ،آزمایشگاه و کارگاه کامپیوتر با تمام امکانات، پژوهشگاه دانش آموزی سبلان، مسجد مدرسه فضیلت و مدرسه لاطران  و الداشین پروژهایی است اجرا شده و یا در دست اقدامی است که خیرین مدرسه ساز در عرض یک سال احداث و یا تجهیز کرده اند.

,

رییس مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان سرعین  افزود: خیرین این شهرستان از تعهد 500 میلیونی که به اموزش و پرورش داده بوند پا فراتر گذاشته و در عرض 12 ماه 820 میلون تومان صرف ساخت و تجهیز مدارس کرده اند.

,

وی تصریح کرد: قبل از تشکیل این مجمع با هزینه  400 میلیون تومانی دبیرستان شکفته دل توسط خیر ممتاز شهرستان بایرامعلی علایی  تکمیل شده است.
ناصر حاتمی نیز در این نشست اظهار داشت:خیرین مدرسه ساز شهرستان سرعین 7 میلیون تومان به سیل زدگان عزیز تقدیم کرده اند.
مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان سرعین افزود:برای خدمت  و سبقت در کار خیر بالغ بر ۵۰ جلسه برای ارزیابی  کیفیت و کمیت مدارس شهرستان تشکیل شده است و بعد از اتمام ساختمان های خیرین برای زیبا سازی و هوشمندسازی آن قدم خواهند برداشت.

,
,
,

وی افزود:دومین جشنواره خیرین مدرسه ساز سرعین 2 اردیبهشت  برگزار می شود.

,

حسین محرمی نیز در نشست با اصحاب رسانه اظهار داشت: رسانه های دیده بانهای جامعه ما هستند که می توانند مشکلات را در نگاه مسئولین به صورت لحظه ای به منصه ظهور بگذارند.

,

وی افزود: همایش سیل مهربانی برای کمک به سیل زدگان کشورمان در مدارس شهعرستان برگزار می شود تا دانش اموزان فرهنگ یاری رسانی را از هم اکنون دیکته کنند.

,

مدیر آموزش و پرورش شهرستان سرعین گفت:صفر تا صد  زمین های مدارس آموزش وپرورش شهرستان توسط مردم اهدا شده است.

,

وی ابراز داشت:محرومیت زدایی و کیفیت بخشی به آموزش رویکردی که خیرینمدرسه ساز است که  دومین جشنواره با هدف ایمن سازی مدارس برگزار می شود.

,

محرمی گفت:مدارس سئین، ،آلوچه، شمس آباد ،دراباد ، ارجستان نیز توسط خیرین مدرسه ساز از جمله اغذیه فروشان تهرانی ،جابر انصاری و دیگر خیرین احداث شده است.

,

مدیر اموزش و پرورش سرعین گفت:جشن با سوادی در شهر ایردموسی و روستای اق قلعه برگزار می شود.

,

میرزا بابا موسی زاده عضو مجمع خیرین مدرسه زاده نیز در این نشست از اهمیت مدرسه سازی سخن گفت و اظهار داشت:خیران مدرسه ساز در شهرستان سرعین کانکس را حذف کرده اند و برای کیفیت بخشی به مدارس قدم خواهند برداشت.

,
,
,
, ,
, ,
, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه