اخبار داغ

معاون امور بازرگانی سازمان صمت یزد خبر داد

مرغ تنظیم بازار در استان یزد توزیع می شود/ادامه روند کاهشی قیمت مرغ و گوشت

مرغ تنظیم بازار در استان یزد توزیع می شود/ادامه روند کاهشی قیمت مرغ و گوشت
معاون امور بازرگانی سازمان صمت استان یزد گفت: قیمت گوشت مرغ در استان روند کاهشی داشته است و بر اساس مصوبه تنظیم بازار، در ماه شعبان و رمضان مقدار مناسب گوشت مرغ به قیمت هر کیلو 11 هزار و 500 تومان در استان توزیع خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی افشارپور در گفتگو با خبرنگار یزدرسا با اشاره به روند کاهشی قیمت گوشت قرمز و مرغ در استان گفت: قیمت گوشت مرغ در استان روند کاهشی داشته است  و بر اساس مصوبه تنظیم بازار، در ماه شعبان و رمضان مقدار مناسب گوشت مرغ به قیمت هر کیلو 11 هزار و 500 تومان در استان توزیع خواهد شد و مطمئناً مشکلی در تامین گوشت مرغ نخواهیم داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی در خصوص قیمت گوشت قرمز اظهار داشت: اکنون دام به وفور در استان یزد و در کل کشور وجود دارد و با توجه به عرضه و تقاضای بازار  قیمت گوشت قرمز نیز تا حدودی کاهش داشته است.

,

افشارپور افزود: قیمت گوشت گوسفندی در مغازه های قصابی 92 هزار تومان تعیین شده است و پیش بینی می شود این قیمت تا اواخر این هفته و اوایل هفته آینده به زیر 90 هزار تومان نیز برسد.

,

, ,

, ,

توزیع گوشت فروشگاهی نداریم

, توزیع گوشت فروشگاهی نداریم, توزیع گوشت فروشگاهی نداریم,

وی در خصوص توزیع گوشت گرم تنظیم بازاری اذعان داشت: توزیع فروشگاهی گوشت نداریم و بر اساس سازوکارهایی که وجود دارد در بین افراد تحت پوشش کمیته امداد، بهزیستی، کارمندان، بازنشستگان و جوامع دیگری که به مرور زمان افروده می شود توزیع خواهد شد.

,

معاون بازرگانی سازمان صمت ادامه داد: در حال حاضر یک سهمیه 110 تنی گوشت منجمد گوساله برای استان یزد وجود دارد که براساس برنامه ریزی های انجام شده سعی می‌‌شود در بین تمام اقشار جامعه از جمله بازنشستگان و مستمری‌بگیران، بازاریان و ... توزیع شود.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه