اخبار داغ

رئیس اتاق اصناف قم :

از طرح‌های بسیج برای کمک به سیل‌زدگان حمایت می‌کنیم

از طرح‌های بسیج برای کمک به سیل‌زدگان حمایت می‌کنیم
رئیس اتاق اصناف قم با اشاره به این که اعتماد عمومی که نسبت به بسیج وجود دارد گفت: آماده استقبال از طرح های بسیج برای کمک به هموطنان سیل زده هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن احمدلو در گفتگو با خبرنگارقم فردا، ضمن تأکید بر اقدام مؤثر بسیج در حمایت عملی از سیل زدگان با همراهی اصناف که در قالب بسیج  اصناف انجام شد، اظهار داشت: اتاق اصناف قم در قالب بسیج اصناف از روز اول بحران سیل کمک های خود را به مناطق سیل زده ارسال کرده است و اتحادیه های تحت پوشش اتاق اصناف اعم از بسیجی غیر بسیج کمک های زیادی انجام داده اند.

وی گفت: طرح هر کاسب یک کالای اساسی برای سیل زدگان طرح خوبی است و اتاق اصناف از آن استقبال می کند می توان در این زمینه با اتحادیه های زیر نظر اصناف جلساتی برگزار کرد تا این کمک ها در قالب این طرح و با مدیریت بهتری انجام شود، هم‌وطنان سیل زده برای ما عزیز هستند و نباید در زمینه کمک رسانی کوتاهی کرد.

رئیس اتاق اصناف قم با اشاره به این که اعتماد عمومی که نسبت به بسیج وجود دارد به همین خاطر اتاق اصناف قم کمک های خود را در قالب بسیج اصناف به مناطق سیل زده ارسال کرده است تأکید کرد: ما ارتباط تنگاتنگی با بسیج داریم هم اتاق اصناف و هم اتحادیه ها ارتباط خوبی با بسیج اصناف داریم و خدا رو شکر با وجود بسیج و مدیریتی کاملی که در این بحران ها انجام می دهد توانستیم به صورت پویاتر کمک ها را به مناطق سیل زده ارسال کنیم.

وی تصریح کرد: بسیج یک نهاد کاملاً مردمی است و اعضا و فعالان آن از بطن مردم هستند و فرقی نمی کند در کدام شغل و صنف هستند  به همین خاطر مردم هم به نهاد بسیج اعتماد دارند و طرح های این نهاد مورد استقبال مردم نیز قرار می گیرد.

وی خاطرنشان کرد: پیش از اعلام طرح کلی هر کاسب یک کالای اساسی برای سیل زدگان از سوی بسیج، استارت این کار  توسط بسیج اصناف قم زده شده است و اتحادیه های مختلف قم از روزهای ابتدایی سیل با توجه به نوع کار خدماتی، تولیدی که دارند کمک های خود را به مناطق سیل زده ارسال کردند و حتی اعلام شده اگر ابهام و سالی هم وجود دارد حاضر به پاسخ گوئی کامل هستیم.

احمدلو اظهار داشت: با کمک های مردمی و طرح های بسیج برای سیل زدگان امیدواریم می توانیم آلام هم‌وطنان سیل زده را کاهش دهیم در این زمینه از هیچ تلاش و همکاری نیز دریغ نخواهیم کرد و از طرح های بسیج حمایت می کنیم.

رئیس اتاق اصناف قم بیان داشت: 58 اتحادیه زیر نظر اتاق اصناف قم وجود دارند که در بخش های خدماتی، تولیدی و توزیعی فعالیت می کنند و تنوع کمکی زیادی می توانند انجام دهند به طور مثال یکی از همکاران اصناف دو تریلی موکت قواره شده به مبلغ 420 میلیون تومان به مناطق سیل زده لرستان اعزام کردند.

وی افزود: تنها در مرحله اول کمک اتحادیه صنف فروشندگان لوازم خانگی استان قم اعضای اتحادیه صنف فروشندگان لوازم خانگی استان قم مبلغ 16/000/000 تومان وجه نقد به هم‌وطنان سیل زده استان لرستان جهت تأمین مایحتاج ضروری این عزیزان اهدا نمودند همچنین، اتحادیه مصنوعات پلاستیک و ملامین استان قم با همکاری بسیج اصناف قم در چندین مرحله اقلام موردنیاز هم‌وطنان آسیب دیده از سیل استان لرستان را به این منطقه اعزام کردند این‌ها تنها گوشه‌ای از کمک‌های اتحادیه‌های بسیج اصناف قم بوده است.



انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه