اخبار داغ

مسئول سازمان بسیج مساجد و محلات :

بازسازی نقاط آسیب دیده در سیل با محوریت مسجد انجام می شود

بازسازی نقاط آسیب دیده در سیل با محوریت مسجد انجام می شود
مسئول سازمان بسیج مساجد و محلات گفت: بر اساس این طرح از مردم سراسر کشور با محوریت مساجد دعوت شده است تا هر مسجد در بازسازی و نوسازی یک واحد مسکونی و هرکسبه در تامین یک کالای اساسی مشارکت کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، به نقل از بسیج مساجد و محلات حجت الاسلام و المسلمین رضایی مسئول سازمان بسیج مساجد و محلات در خصوص طرح جهاد همبستگی ملی گفت: با توجه به جاری شدن سیل در استان های مختلف کشور و مشکلات به وجود آمده برای هموطنان عزیزمان بسیجیان عزیز و جهادگران غیرتمند از مساجد سراسر کشور صحنه های بی بدیلی آفریدند که کمتر کسی توان تصور و پیش بینی آن را داشت. حضور مستمر جهادگران در نقاط آسیب دیده و ارسال سیلی از مهربانی ها در شکل کالا و اغذیه از عمق دور ترین محلات کشور به دست آسیب دیدگان جلوه ای دیگر از همت مردم معتقد و ظرفیت بی بدیل مساجد و نهادهای دینی است که یادآور دوران هشت سال دفاع مقدس است و اینک با توجه به فرا رسیدن نوبت بازسازی منازل آسیب دیده با محوریت مساجد طرح جهاد همبستگی ملی در دستور کار قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی افزود: همانطور که ریاست محترم سازمان بسیج اعلام نمودند: بر اساس این طرح از مردم سراسر کشور با محوریت مساجد دعوت شده است تا هر مسجد در بازسازی و نوسازی یک واحد مسکونی و هرکسبه در تامین یک کالای اساسی مشارکت کنند. 
,
 
,
رضایی گفت: این طرح با استانها در میان گذاشته شده و ثبت نام از مردم شریف و عزیز در مراجعه به مساجد و پایگاههای مقاومت بسیج در حال انجام است.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه