اخبار داغ

براساس آخرین آمار منتشر شده؛

آمار چک های برگشتی یزدی‌ها در اسفند ماه 97 افزایش یافت

آمار چک های برگشتی یزدی‌ها در اسفند ماه 97 افزایش یافت
41 هزار فقره چک به ارزشی بالغ بر 2 هزار و 780 میلیارد ریال دراسفند ماه سال ٩٧ در استان یزد برگشت داده شده که نسبت به ماه قبل از آن از نظر تعداد و مبلغ به ترتیب 11 درصد و 4 درصد افزایش داشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از یزدرسا، براساس آمار منتشره از سوی بانک مرکزی در اسفند مــاه سال قبل 51 هزار و 800 فقره چک به ارزش 25 هزار و 52 میلیارد ریال در استان یزد مبادله گردید که نسبت به ماه قبل از نظـر تعـداد بیش از 10 درصد و از نظر مبلغ 28 درصد افزایش را نشان می‌دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

آمار چک‌های مبادله ای در استان یزد نشان‌دهنده آن است که در  این ماه ازنظر تعداد 92/1 درصد و ازنظر ارزش 88/9 درصد از چک‌های صادرشده  در استان وصول شده است و در مقابل 7/9 درصد از تعداد چک ها و 11/1 درصد از مبلغ چک های صادره در استان برگشت خورده اند.

,

گفتنی است 41 هزار فقره چک به ارزشی بالغ بر 2 هزار و 780 میلیارد ریال دراسفند ماه سال ٩٧ در استان یزد برگشت داده شده که نسبت به ماه قبل از آن از نظر تعداد و مبلغ به ترتیب 11 درصد و 4 درصد افزایش داشته است.

,

مقایسه آمار چک های بر گشتی در بین استان های مختلف حاکی از آن است که استان یزد با 92/1 درصد پس از استان های البـرز و گـیلان هرکـدام ٨/٩٢ درصـد بیشترین نسبت تعداد چک‌های وصـولی بـه کـل چک‌های مبادله‌ای را داشته اند و اســـتان‌هـــای کهگیلویه و بویراحمد (٦/٨٣ درصد)، چهار محال و بختیاری (٧/٨٦ درصد) وکردستان (٩/٨٦ درصد) پایینترین نسبت تعداد چکهـای وصـولی بـه کـل چـک‌هـای مبادلـه شـده را بـه خـود اختصاص داده‌اند.

,

در ماه مورد گزارش، در بین استان‌های کشور بیشترین نسبت ارزش چک‌های وصولی به کـل ارزش چـک‌هـای مبادلـه‌ای بـه ترتیـب بـه اسـتان‌هـای خوزسـتان (٦/٩٣ درصـد)، کهگیلویه و بویراحمد (٠/٩٣ درصد) و کرمانشاه (٨/٩٢ درصد) اختصاص یافتـه اسـت و اسـتان‌هـای ایـلام (١/٨٢ درصـد)، لرسـتان (٤/٨٥ درصـد) و هرمزگـان (١/٨٧ درصـد) کمتـرین نسـبت ارزش چک‌های وصولی بـه کـل ارزش چـک‌هـای مبادلـه شـده را بـه خـود اختصـاص داده‌انـد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه