اخبار داغ

محموله کمک‌های مردمی قزوین به مناطق سیل‌زده ارسال شد

محموله کمک‌های مردمی قزوین به مناطق سیل‌زده ارسال شد
معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: محموله کمک‌های مردمی این استان در قالب یک دستگاه کامیون به مناطق سیل زده ارسال شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ داود ارجینی در گفت‌وگو با صبح قزوین اظهار کرد: کمک‌های غیر نقدی مردم نوعدوست هر یک روز در میان پس از جمع آوری و تفکیک و بسته بندی مناسب با همکاری رانندگان خیر به استان‌های خوزستان ولرستان ارسال میشود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,

وی ادامه داد: روز گذشته محموله ای به ارزش بیش از 3 میلیارد ریال کمک های غیر نقدی مردم نوعدوست استان به مناطق سیل زده خوزستان ارسال شد

,

این مسئول عنوان کرد: این کمک ها شامل 34 قلم کالا مشتمل بر ست‌های بهداشتی، البسه، مواد شوینده، فرش، پتو و مواد غذایی است که برای کمک به سیل زدگان این استان ارسال شد.

,

وی با اشاره به ادامه جمع آوری کمک‌های مردمی، گفت: عموم مردم می‌توانند کمک‌های نوع دوستانه خود را از قبیل موادغذایی که زمان مصرف بیش از 6 ماه دارند، پوشاک نو و اقلام بهداشتی در راستای کمک به هموطنان سیل زده به جمعیت هلال و یا خانه‌های هلال تحویل دهند.

,

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قزوین در پایان اشاره کرد: مردم نوع دوست استان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب 99999 نزد تمام بانک‌ها واریز کنند، همچنین شماره کارت 6104337999999996 بانک ملت به نام هلال احمر و 5894631850259730 بانک رفاه و شماره گیری کد دستوری #112 *780 * از دیگر راه‌های واریز کمک‌های نقدی به هموطنان سیل زده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه