اخبار داغ

شرکت دانش آموزان خراسان شمالی در جشنواره سفیران سلامت

شرکت دانش آموزان خراسان شمالی در جشنواره سفیران سلامت
معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی از برگزاری سومین جشنواره ملی سفیران سلامت در استان خبر داد و گفت: 6 هزار و 870 دانش آموز در این جشنواره شرکت کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر اترک،حسن لنگری، معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی با بیان این مطلب که اختتامیه این  جشنواره 4 اردیبهشت در بجنورد برگزار می شود اظهار داشت. جشنواره از آذر ماه 97 شروع و تا 20 اسفندماه پیگیری شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر اترک,

به گفته لنگری 6 هزار و 870 دانش آموز در رشته های نقاشی، انشا نویسی، داستان کوتاه و عکاسی در مقطع دوره اول و دوم  ابتدایی،متوسطه اول و دوم و 85 مراقب سلامت و رابطین بهداشتی در رشته های فیلم و عکس با موضوعات تغذیه سالم، آلاینده زیست محیطی و خود مراقبتی و بهداشت فردی به رقابت پرداختند.

,

وی افزود: در پایان 79 نفر از دانش آموزان و 26 نفر از مراقبین سلامت به عنوان منتخبین جشنواره معرفی شدند و برترین های هر رشته به عنوان رتبه های برتر استانی به مرحله کشوری که تابستان پیگیری می شود دعوت می شوند.

,

لنگری با بیان اینکه پیش از این نیز در سطح کشور رتبه کشوری داشتیم اظهار داشت پارسال رتبه نخست نقاشی  و سومی مقاله نویسی در بخش دانش آموزی و رتبه برتر فیلم کوتاه از آن مراقبین سلامت اداره کل آموزش و پرورش شد.

,

وی با بیان اینکه سال گذشته 18 هزار و 400 سفیر سلامت در استان داشتیم، تصریح کرد: امسال در استان 24 هزار و 500 سفیر سلامت داریم که از بین دانش آموزان علاقمند مسائل بهداشتی و با هدف انتقال آموزه هابه گروه همسالان و خانواده هایشان ارائه خدمت دارند.

,

در این اختتامیه از 320 نفر برترین ها تقدیر خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه