اخبار داغ

همزمان با ولادت علی اکبر (ع) و در راستای گام دوم انقلاب؛

برگزاری اختتامیه نخستین جشنواره جوان موفق البرز/ همایشی که تخصص جوانان البرز را به رخ مسئولین می کشد

برگزاری اختتامیه نخستین جشنواره جوان موفق البرز/ همایشی که تخصص جوانان البرز را به رخ مسئولین می کشد
به جرات می توان گفت این اولین برنامه ای است که جوانان البرز با شوری وصف ناشدنی، عصر امروز چهارشنبه در آن حضور به هم رسانده و می توانند تخصص خود را به رخ مسئولین بکشانند، در حالی که پیش از این در پیچ و خم بروکراسی های اداری روز خود را به شب می رساندند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، عصر امروز همزمان با ولادت علی اکبر (ع)، بزرگترین اجتماع جوانان در استان البرز رقم می خورد، همایشی که اختتامیه نخستین جشنواره جوان موفق با راهبرد گام دوم انقلاب زمینه برگزاری آن را فراهم کرد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
به جرات می توان گفت این اولین برنامه ای است که جوانان البرز با شوری وصف ناشدنی در آن حضور به هم رسانده و می توانند تخصص خود را به رخ مسئولین بکشانند، در حالی که پیش از این در پیچ و خم بروکراسی های اداری روز خود را به شب می رساندند و تنها عایدیشان آیه های یاسی بود که مدیران برای آنها می خواندند. 
,
 
,
آنچه نمی توان از آن چشم پوشی کرد این است که جشنواره مذکور به همت آیت الله حسینی همدانی نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج به ثمر نشست تا اولین گام برای اشاعه شعار سال رهبر معظم انقلاب برای رونق تولید و به کار گرفتن جوانان در عرصه های تخصصی باشد. 
,
 
,
در اهمیت این جشنواره همین بس که غالب مسئولین از فرمانده سپاه استان البرز، شهردار کرج، رئیس ورزش و جوانان استان البرز، ممدیر کل حوزه های علمیه خواهران استان، مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و ... جوانان را به حضور پرشور در بزرگداشت روز جوان و اختتامیه جشنواره دعوت کرده اند. 
,
 
,
وعده ما امروز چهارشنبه ساعت 17، کرج – میدان توحید – بلوار بلال – روبروی شهرداری کرج 
,
 
,
 
,
 
,
 
انتهای پیام/
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه