اخبار داغ

مجوز فیس بوک به پست های خشونت آمیز علیه مسلمانان/ تهدید علنی سناتور زن مسلمان به مرگ!

مجوز فیس بوک به پست های خشونت آمیز علیه مسلمانان/ تهدید علنی سناتور زن مسلمان به مرگ!
شبکه اجتماعی فیس بوک به مردی که سابقه طولانی در تهدید به مرگ و اهانت به مسلمانان دارد، اجازه اشتراک گذاری مطالبش را داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "تیتریک"؛ فیس بوک هیچ اقدامی در برابر اشتراک گذاری محتواهای خشونت و توهین آمیز در مورد مسلمانان انجام نداد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,

به گفته گاردین، این شبکه اجتماعی به مردی که سابقه طولانی در تهدید به مرگ و اهانت به مسلمانان دارد، اجازه اشتراک گذاری مطالبش را داد.

, گاردین,

این مرد که به نام "پاتریک کارلینئو" معرفی شده طی پستی خشونت آمیز و نژادپرستانه "ایلهان عمر" (نماینده مسلمان کنگره آمریکا) را به مرگ تهدید کرد، اما فیس بوک هیچ اقدامی در جهت حذف این پست نکرد.

,

مجوز فیس بوک به پست های خشونت آمیز علیه مسلمانان////تولیدی

, مجوز فیس بوک به پست های خشونت آمیز علیه مسلمانان////تولیدی,

این مرد 55 ساله بارها از این پلتفرم برای مسخره کردن مسلمانان و حمله به آنها با تهمت های نژادپرستانه استفاده کرده است. وی گفته که تمایل دارد با سطلی از خون خوک با گروهی از سیاستمداران مسلمان مبارزه کند. کارلینئو همچنین ویدئوهای هشداردهنده ای از مسلمانان آمریکا را به اشتراک گذاشت.

,

این مرد بین سال های 2013 تا 2018، پست های نژادپرستانه و جوک هایی که مسلمانان را به خوک ها مربوط می سازد به اشتراک گذاشت. مسلمانان معمولا از خوردن گوشت خوک خودداری می کنند.

,

سخنگویی از فیس بوک که تمایلی به انتشار نام خود نداشت، گفت: "ما حساب کاربری این مرد را به خاطر نقض استانداردهای جامعه مسدود می کنیم."

,

معصومه میرحسینی

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه