اخبار داغ

فرمانده سپاه ناحیه همدان:

۱۰ هزار بانوی همدانی در راهپیمایی بزرگ نسل ظهورشرکت می کنند

۱۰ هزار بانوی همدانی در راهپیمایی بزرگ نسل ظهورشرکت می کنند
فرمانده سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه پیاده روی بزرگ نسل ظهور روز یکشنبه اول اردیبهشت ماه مصادف با نیمه شعبان برگزار می شود گفت: بیش 10هزار نفر از بانوان در راهپیمایی بزرگ نسل ظهور با شعار «ما نسل ظهوریم اگر برخیزیم» شرکت می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ علی بقایی امروز در گفتگو با نافع با اشاره به برنامه سپاه ناحیه همدان به مناسبت نیمه شعبان اظهار داشت: پیاده روی بزرگ نسل ظهور روز یکشنبه اول اردیبهشت ماه ساعت9 صبح مصادف با نیمه شعبان از مزار شاه زاده حسین عموی امام زمان تا میدان قائم و باغ موزه دفاع مقدس برگزار می شود.
وی افزود: طبق پیش بینی های ما و استقبالی که از این برنامه شده بیش از 10 هزار نفر از خواهران و بانوان در راهپیمایی نسل ظهور شرکت می کنند و شعار راهپیمایی «ما نسل ظهوریم اگر برخیزیم» است.
فرمانده سپاه ناحیه همدان با اشاره به مسیر راهپیمایی روز یکشنبه عنوان کرد: راهپیمایی بزرگ نسل ظهور از میدان امام خمینی شروع و بعد از طی مسافت خیابان شریعتی، خ مهدیه، چهار راه پژوهش و میدان قائم، اختتامیه راهپیمایی در باغ موزه دفاع مقدس برگزار می شود.
بقایی به جوایز و هدایای  راهپیمایی نسل ظهور اشاره و عنوان کرد: کارت هدیه ویژه 5 میلیون تومانی، ۱۰ کمک هزینه عتبات عالیات و مشهد مقدس، 313جایزه نفیس و بن خرید کالا از فروشگاه های همدان و لوازم خانگی و ورزشی از هدایای ما در این راهپیمایی است.
وی در ادامه به مکان ثبت نام اشاره و خاطر نشان کرد: خواهران می توانند در میدان امام و پایگاه های مقاومت بسیج از ساعت 10 الی 13 و همچنین 16 الی 20 برای حضور در راهپیمایی بزرگ نسل ظهور ثبت نام کنند.
فرمانده سپاه ناحیه همدان  افزود: در این برنامه صدا و سیما مرکز همدان و رسانه، شهرداری، بانک مهر اقتصاد، سازمان ورزش و جوانان، هلال احمر و شرکت مخابرات و ... با سپاه ناحیه همدان همکاری می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع ,
,
,
,
,
,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه