اخبار داغ

رییس اتاق اصناف همدان مطرح کرد؛

همبستگی کامل بسیج و اصناف همدان در کمک به سیل زدگان/ لبیک اصناف به طرح کمک به سیل زدگان

همبستگی کامل بسیج و اصناف همدان در کمک به سیل زدگان/ لبیک  اصناف به طرح کمک به سیل زدگان
رییس اتاق اصناف همدان با بیان اینکه یک همبستگی کامل بین بسیج و اصناف همدان ایجاد شده است افزود: هر کالایی که اصناف همدان تهیه کرده اند در اختیار بسیج قرار داده ایم و این تعامل و همبستگی همچنان ادامه دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین محرابی در گفتگو با خبرنگار نافع با اشاره به طرح "جهاد همبستگی ملی"  که از سوی سردار غیب پرور اعلام شده است گفت: اصناف استان همدان آمادگی کامل را برای کمک به سیل زدگان  و اجرای این طرح را دارند و از همان روزهای اول شروع سیل در خدمات گسترده ای به سیل زدگان ارائه داده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع ,

وی اظهار کرد: از همان ابتدا  اکیپ هایی و بازرسانی از  اتاق اصناف  بنا به درخواست سازمان بسیج اصناف  از استانهای لرستان  و گرگان بازدید کردند و نیازمندی ها را به اتحادیه ها اعلام  نمودند.

,

رییس اتاق اصناف همدان  ادامه داد: به دنبال اعلام نیازمندی های سیل زدگان در اتحادیه های مختلف فراخوانی زده شد و مبالغی به حساب بسیج و هلال احمر واریز گردید.

,

وی با اشاره به اینکه استان همدان معین شهر چگینی شده است گفت: جلسات اصناف همچنان جهت تامین کالاهای ضروری سیل زدگان  ادامه دارد و ما هم طبق نیاز نامه هایی را به اتحادیه ها ارسال کرده ایم.

,

*اجرای طرح هر کاسب یک کالای اساسی در همدان ادامه دارد
محرابی با اشاره به طرح هر کاسب یک کالای اساسی گفت: کاسبان همدانی در خصوص تامین کالاهای اساساسی از جمله یخچال، کف کش و حتی اتحادیه قالیشویان همدان اعلام امادگی کردند که فرشهای سیل زدگان را شستشو دهند.

,
,

وی با اشاره به بازدید اکیپ هایی از اتاق اصناف بنابر بر درخواست بسیج از استان گلستان گفت: بخشی از خسارت ها به این مناطق در بخش کشاورزی بود که اصناف همدان در این خصوص هم اعلام امادگی کردند.

,

رییس اتاق اصناف همدان با بیان اینکه یک همبستگی کامل بین بسیج و اصناف همدان ایجاد شده است  افزود: هر کالایی که اصناف همدان تهیه کرده اند در اختیار بسیج قرار داده ایم و این تعامل و همبستگی همچنان ادامه  دارد.

,

وی در پایان با بیان اینکه به این فراخوان بسیج لبیک گفته ایم افزود: اصناف همدان اطمینان کامل را به بسیج دارند و امیدواریم با تعامل همدیگر بتوانیم مشکلات سیل زدگان را حل نماییم.
انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه