اخبار داغ

بدترین بازیکنان پردرآمد لیگ جزیره

بدترین بازیکنان پردرآمد لیگ جزیره
در لیگ برتر فوتبال انگلیس بازیکنان هستند که با وجود نداشتن نقش پررنگ در عملکرد و دستاوردهای تیم‌شان، درآمدهای هنگفتی به جیب می‌زنند و از استراحت روی نیمکت لذت می‌برند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ الکسیس سانچس، مهاجم شیلیایی منچستریونایتد با وجود فصل کم فروغی که داشته هنوز پردرآمدترین بازیکن این تیم است. شاید قابل باور نباشد اما سانچس در این فصل صرفاً از نشستن روی نیمکت شیاطین سرخ ۵ میلیون پوند درآمد داشته است. این بازیکن ۳۰ ساله که حقوقش ۵۰۵ هزار پوند در هفته است، از ماه ژانویه ۲۰۱۸ که از آرسنال به شیاطین سرخ پیوست، روزهای کم فروغی را در اولدترافورد تجربه کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
سانچس در تمام ۴۱ بازی‌اش در تمام رقابت‌های برای منچستریونایتد تنها ۵ گل زده است و گفته می‌شود که تابستان امسال از این تیم جدا می‌شود و یوونتوس یکی از تیم‌هایی است که به جذب او تمایل دارد. سانچس در این فصل لیگ برتر تنها هشت بار در ۱۷ بازی‌اش بازیکن ترکیب اصلی بوده است و تمام کاری که در این بازی‌ها انجام داده، سه پاس گل بوده است.
,
 
,
طبق آمارهای سایت Bwin سانچس در این فصل ۹۱۷ دقیقه نیمکت‌نشین بوده است که با توجه به حقوقش، هر دقیقه نیمکت‌نشینی برای او ۵ هزار و ۳۲۳ پوند و در مجموع ۴ میلیون و ۸۸۱ هزار و ۱۴ پوند درآمد داشته است. به این ترتیب سانچس در صدر جدول رده‌بندی پردرآمدترین نیمکت‌نشینان لیگ برتر انگلیس قرار می‌گیرد.
,
 
,
در جایگاه دوم این رده‌بندی دانیل استوریج مهاجم انگلیسی تیم فوتبال لیورپول قرار دارد که ۲ هزار و ۳۵۳ دقیقه روی نیمکت‌نشین بوده است، بیشتر از هر بازیکن دیگری در لیگ برتر انگلیس. او به ازای این میزان نیمکت‌نشینی ۴ میلیون و ۶۴۶ هزار و ۲۰۷ یورو درآمد داشته است.
,
 
,
ریاض محرز هافبک و نیکلاس اوتامندی مدافع نیمکت‌نشین منچسترسیتی به ترتیب در رده‌های سوم و چهارم این رده‌بندی قرار گرفته‌اند و به ترتیب ۴ میلیون و ۴۱۱ هزار و ۵۳ پوند و ۳ میلیون و ۷۷۶ هزار و ۸۳۲ پوند درآمد داشته‌اند. مسعود اوزیل، هافبک آلمانی آرسنال هم که از اواسط فصل جاری به نیمکت تبعید شده است، فهرست ۵ نفره صدرنشینان را کامل می‌کند چرا که او ۳ میلیون و ۳۳۲ هزار و ۷۷ پوند حقوق می‌گیرد.
,
 
,
ششمین نیمکت‌نشین لیگ برتر انگلیس اولیویه ژیرو، مهاجم فرانسوی چلسی است که همچنان دومین گزینه مائوریتزیو ساری برای پوشش نوک خط حمله تیم است اما درآمدی ۳ میلیون و ۵۴ هزار و ۴۷۴ پوندی داشته است. زوج منچستریونایتدی خوان ماتا و فرد هم به ترتیب هفتم و هشتم هستند و با مکس میِر هافبک کریستال پالاس و آدام لالانا، بازیکن محبوب طرفداران لیورپول، لیست ۱۰ نفره پردرآمدترین بازیکن نیمکت‌نشین لیگ برتر انگلیس کامل می‌شود.
,
 
,
منبع: تسنیم
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه