اخبار داغ

عملیات مردم یاری نیروهای مسلح در سیلاب/اعزام 150 نفر ار پرنسل پادگان مهندسی بروجرد به مناطق سیل زده

عملیات مردم یاری نیروهای مسلح در سیلاب/اعزام 150 نفر ار پرنسل پادگان مهندسی بروجرد به مناطق سیل زده
فرمانده گروه 411 پادگان مهندسی بروجرد گفت: در سیل اخیر نیروهای مسلح و ارتش به کمک سیل زدگان شتافتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  سفیر افلاک  امیر "محمد مرادی" ظهر امروز در دیدار با امام جمعه بروجرد که به مناسبت روز ارتش در دفتر امام جمعه بروجرد برگزار شد، اظهار داشت: 29 فروردین ماه روزی است که به فرمان امام(ره) دستور بقای ارتش صادر شد که در طول این سالها برکات و خیرات زیادی را به همراه داشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

وی اضافه کرد: ار اول انقلاب بحث تجزیه طلبان بود که ارتش در کنار سپاه و بسیج در برابر عناصر ضد انقلاب ایستادند و اجازه ندادند کردستان از ایران جدا شود و در طول جنگ تحمیلی نیز ارتش در عملیات های زیادی حضور داشت و سرانجام در کنار سایر نیروهای مسلح دشمن را شکست دادند.

,

 

,

به گفته وی در طول دوران دفاع مقدس ارتش جمهوری اسلامی ایران حدود 48 هزار شهید، 170 هزار جانباز و 26 هزار آزاده تقدیم کرده که از ابتدا ارتش یک نیروی مردمی بود که نمونه آن در سیل اخیر مشاهده شد که در عملیات مردم یاری حضور داشتند.

,

 

,

وی بیان کرد: در سیل اخیر 21 یگان عمده، سه قرارگاه منطقه ای و سه قرارگاه لشگری به همره 6 هزار نفر از ارتشیان و 300 دستگاه تجهیزات به کمک سیل زدگان کشور شتافتند و اقدامات متفاوتی را انجام دادند.

,

 

,

به گفته و همچنین از شهرستان بروجرد 150 نفر از پرسنل به همراه 50 دستگاه از تجهیزات در مناطق سیل زده هستند و برای کمک و امدادرسانی مشغول به خدمت می باشند.

,

 

,

در ادامه سرهنگ پرویز طهماسبی فرمانده مرکز آموزشی پادگان مهندسی بروجرد افزود: 29 فروردین به فرمان تاریخی امام(ره) روزی به یادمانی است و این روز، روز بیعت با رهبری است و اعلام می کنیم تا آخرین قطره خون برای این نظام و ولایت سربازی خواهیم کرد.

,

 

,

به گفته وی سه عامل مهم که سبب پیشرفت نیروهای مسلح و ارتش است، مکتب، رهبری و نیروی انسانی مومن است که سبب این موفقیت و پیشرفت های روز افزون شده است.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه