اخبار داغ

رئیس اتاق اصناف مرکز استان خراسان شمالی:

تعامل بسیج و اصناف نتایج موفقی داشته است/ کمک ۵۰۰ میلیون ریالی اصناف برای اجرای طرح "جهاد همبستگی ملی"

تعامل بسیج و اصناف نتایج موفقی داشته است/ کمک ۵۰۰ میلیون ریالی اصناف برای اجرای طرح  "جهاد همبستگی ملی"
رئیس اتاق اصناف مرکز استان خراسان شمالی به همکاری بسیج و اصناف برای رفع مشکلات مردم به خصوص حوادث سیل اخیر اشاره کرد و گفت: تعامل بسیج و اصناف تاکنون نتایج موفقی داشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از   عصراترک، مهدی امیدوار، رئیس اتاق اصناف مرکز استان خراسان شمالی با تاکید به اصل طرح "جهاد همبستگی ملی" اظهار کرد: بسیج اصناف یکی از مجموعه های همراه است که در طرح هایی همچون "یک کاسب یک دانش آموز" نتیجه موثر این همکاری را شاهد بودیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  , عصراترک, مهدی امیدوار، رئیس اتاق اصناف مرکز استان خراسان شمالی , با تاکید به اصل طرح "جهاد همبستگی ملی" اظهار کرد: بسیج اصناف یکی از مجموعه های همراه است که در طرح هایی همچون "یک کاسب یک دانش آموز" نتیجه موثر این همکاری را شاهد بودیم, .,

وی ادامه داد: بعد از آسیب های وارده از سیل های اخیر به برخی از استانهای کشور و تاکید سردار غیب پرور رئیس سازمان بسیج با اعلام طرح جهاد همبستگی ملی در ادامه طرح یک کاسب یک دانش آموز در قالب طرح "یک کاسب یک کالای اساسی برای سیل زده ها" در حال اجرا است.

, .,

امیدوار اضافه کرد: در مدت دو روز از ابلاغ  طرح «هر کاسب یک کالای اساسی برای سیل زده ها» با همکاری بسیج و اتاق اصناف در مرکز خراسان شمالی تاکنون مبلغ 500 میلیون ریال از بین کاسبان جمع آوری شده است.

, .,

وی خاطر نشان کرد: طی هفته آینده مبلغ جمع آوری شده در قالب کالاهای اساسی همچون برنج، روغن، مرغ، گوشت، شکر خریداری می شود و در اختیار مردم سیل زده استان قرار خواهد گرفت.

, .,

امیدوار با بیان اینکه از جانب اتاق اصناف کمک‌های نقدی و وسایل موردنیاز به مناطق سیل‌زده اعزام‌شده، گفت: به مبلغ  900 میلیون تومان پلاستیک برای راز و جرگلان و 200 میلیون تومان موادغذایی شامل برنج و کنسرو در روزهای نخست سیلاب در اختیار مردم سیل زده قرار گرفت.

, .,

وی خاطرنشان کرد: تنها چند دقیقه پس از انتشار فراخوان اتاق اصناف و دعوت از کسبه و بازاریان استان به منظور یاری رسانی به هموطنان سیل زده در استان، موجی از کمک های خیر اندیشان صنوف استان به سوی اتاق اصناف روانه شد.

, .,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه