اخبار داغ

اولین جلسه هیات دوچرخه سواری شهرستان ورامین

اولین جلسه هیات دوچرخه سواری شهرستان ورامین
اولین جلسه هیات دوچرخه سواری شهرستان ورامین با موضوع تدوین تقویم 6ماهه اول سال و بررسی اهداف مورد نظر با حضور ابراهیم شیرکوند رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین و جعفر اردستانی رییس شورای شهر ورامین تشکیل شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه خبری تهران نیوز، در این نشست نیز ، جلیل افتخاری رییس کمیته پیشکسوتان فدراسیون و حمید سجادی دبیر هیات دوچرخه سواری استان تهران بعنوان میهمانان ویژه به بیان نقطه نظرات خود جهت ارتقاء و کمک به این رشته پرطرفدار پرداختند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز,

افتخاری در ابتدا اظهار داشت: باید برای رونق دوچرخه سواری در منطقه همکاری لازم بین تمامی دستگاه های اداری و سازمانی وجود داشته باشد تا شهروندان از نعمت این رشته برخوردار شوند.
نباید از جامعه پیشکسوت چشم پوشی کرد ؛ چراکه حضور این قشر ، منجر به ایجاد انگیزه در میان جوانان میشود و مهمترین رکن فعال نمودن این عزیزان ، بخشیدن هدیه سلامتی به آنان میباشد که در کنار این مهم خانواده نیز از این موهبت بی بهره نخواهد شد.

,
,

سجادی در ادامه این نشست بیان کرد: گزارشها ، حکایت از فعالیت چشمگیر در ورامین دارد و باید هیات شهرستان در سال جاری بیش از گذشته در جهت پیشبرد اهداف گام بردارد تا شایستگی جوانان شهر به اثبات برسد.
هیات استان نیز همکاری لازم را در دستور کار قرار خواهد داد تا دین خود به جوانان را ادا نماید.
تمامی مسولان و نهادها میبایست همگام با این رشته قدم بردارند تا در کنار موفقیت و رشد جوانان ، سلامتی و شادآبی به خانواده ها تزریق گردد.

,
,
,

امیر قاجار رییس هیات دوچرخه سواری ورامین ضمن ارایه گزارش عملکرد سال ۹۷ گفت: به همت اعضاء هیات ، سال گذشته برنامه های متنوعی را به مرحله اجرا گذاشتیم و امید میرود سال جدید با عظمی راسخ ، برنامه های پربارتری را تدوین و برگزار نماییم.
باید از مسوولانی که همواره همدل و همراه همیشگی با جوانان میباشند تقدیر نمود و امیدواریم همچنان همکاریهای لازم برای رشد این ورزش مفید و ارزشمند وجود داشته باشد.

,
,

ابراهیم شیرکوند رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین نیز با ابراز خرسندی از موفقیت هیات و تلاش اعضاء برای رونق این رشته گفت: هیات دوچرخه سواری و در رأس آن امیر قاجار از جمله فعالین و دلسوزان در بعد ورزش قهرمانی و همگانی بوده و هستند که توانستند تاکنون خدمات ارزنده ای به منطقه و جوانان ارایه دهند.
باید با حمایت شورای شهر ، شرایط جهت فعالیت گسترده دوچرخه سواری در منطقه مهیا گردد تا علاقه مندان به این رشته بتوانند از فرصت و نعمت پیش آمده بهره ببرند.
در حال حاضر برخی مسوولان و دلسوزان ، فعالیت در راه خدمت گذاری را پیشه کرده و این فرصت ، غنیمتی است در جهت پرورش جوانان و نخبگان ورزش که باید در راستای کشف استعداد و رونق همگانی کردن دوچرخه سواری بهره لازم برده شود .

,
,
,

جعفر اردستانی رییس شورای شهر ورامین با تقدیر از تمامی اعضاء پرکار و دلسوز هیات دوچرخه سواری گفت: در هیات دوچرخه سواری ورامین پتانسیلی وجود دارد که خود نعمتی برای شهر است و باید ازین مقوله مهم بهترین بهره برده شود.
مردم شهر ورامین لایق خدمت میباشند ؛ چراکه همواره پیشگام در عرصه های مختلف بوده اند و کمک به سیل زدگان با حضور همشهریان ورامینی نمونه بارز نوع دوستی میباشد.
در زمینه ورزش ، از سوی شورا و شهرداری ، تمهیدات لازم اندیشیده شده و تیمداری در بخش قهرمانی از جمله برنامه های اجرایی بوده که امیدواریم در رشته های بیشتری بسط و گسترش داده شود و با این امر در بعد کشف استعداد حق مطلب ادا گردد.
تمام تلاشم در راستای اختصاص بودجه ای جهت اجرای طرح سه شنبه های بدون خودرو خواهد بود که مهمترین دستور کار در سال جاری میباشد تا ازین فرصت برای توسعه و فرهنگ سازی در ورزش دوچرخه سواری استفاده شود.

,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه