اخبار داغ

مدیرعامل شرکت آبفای جنوب شرقی استان تهران خبر داد؛

۴۴ کیلومتر لوله‌گذاری اصلاح و توسعه شبکه آب‌رسانی در سال ۹۷ انجام شد

۴۴ کیلومتر لوله‌گذاری اصلاح و توسعه شبکه آب‌رسانی در سال ۹۷ انجام شد
طرح‌های آب‌رسانی اصلاح و توسعه شبکه در شهرهای جنوب شرق استان تهران از ابتدا فروردین تا پایان اسفند سال 97 با اجرای 44 کیلومتر لوله‌گذاری انجام شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه خبری تهران نیوز، مدیرعامل شرکت آبفا جنوب شرقی استان تهران با اعلام خبر فوق اظهار داشت: در سال ۹۷ در بخش اصلاح و نوسازی خطوط شبکه توزیع آب شهری، عملیات بازسازی و از مدار خارج نمودن ۲۵ کیلومتر از لوله‌های فرسوده و قدیمی در برنامه کاری شرکت قرار داشت ولی با توجه به این‌که اصلاح شبکه آب‌رسانی نقش مهمی در مدیریت مصرف و جلوگیری از تلفات آب دارد به همین منظور با برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات انجام‌شده بیش از ۲۸ کیلومتر انجام شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز,

مهندس علیرضا کارگری بابیان این مطلب که تأمین و توزیع پایدار آب شرب از وظایف اصلی شرکت آبفا است خاطرنشان کرد: در کنار وظیفه خطیر آب‌رسانی به شهروندان، مدیریت مصرف، جلوگیری از تلفات آب، بهبود هیدرولیکی شبکه، تنظیم و تثبیت فشار و درنهایت جلب رضایت مشترکین از اهمیت خاصی برخوردار است و در سرلوحه کاری شرکت قرار دارد و در همین راستا با اجرای ۲۸۴۲۷ متر لوله‌گذاری در بخش نوسازی شبکه توزیع آب شهری، اهداف موردنظر محقق شد.
مدیرعامل آبفا جنوب شرقی استان تهران با اشاره به رشد جمعیت و افزایش مهاجرت در شهرهای مجاور کلان‌شهر تهران تصریح کرد: به دلیل روند روبه رشد جمعیت شهری در چهار شهرستان ورامین، پاکدشت، قرچک و پیشوا، شاهد احداث شهرک‌های مسکونی جدید و توسعه فضای شهری در مناطق تحت پوشش هستیم.
مهندس کارگری افزود: همزمان با افزایش جمعیت و فضای شهری، توسعه شبکه آب‌رسانی نیز الزامی می‌باشد و در همین راستا سال ۹۷ جهت اجرای عملیات توسعه شبکه آب‌رسانی و دسترسی ساکنین مناطق نوساز مجاور شهر به آب شرب، نزدیک به ۱۶ هزار متر لوله‌گذاری انجام شد.

,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه