اخبار داغ

صحبت های جالب بخشدار موگرمون در دفاع از مردم:

شعار حمایت از عشایر تنها با آبرسانی به موقع تحقق خواهدیافت/ضرورت اختصاص یک تانکر آبرسان به عشایر موگرمون

شعار حمایت از عشایر تنها با آبرسانی به موقع تحقق خواهدیافت/ضرورت اختصاص یک تانکر آبرسان به عشایر موگرمون
موسی محتشم در دفاع از حقوق عشایر بخش موگرمون گفت: آنچه امروز لازمه تحقق شعار حمایت از عشایر است دادن یکتانکر آبرسان به عشایر حاضر در کوه سیاه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرلنده، بخشدار موگرمون در جلسه ستاد کوچ شهرستان لنده با اشاره به نقش عشایر در تامین نیازهای اولیه همه ما درجامعه گفت: امروز عشایر به عنوان خط مقدم تولید در جامعه هستند که با تامین به موقع گوشت، لبنات و سایر نیازمندی های جامعه کوشا هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خبرلنده,

 

,

وی افزود: اگر شعار حمایت از عشایر سر می دهیم باید خدمات نیز به نسبت به نیازمندی های عشایر نیز تامین شود چرا که آنان نیازمند جاده اتباطی، آب شرب سالم و حمایت همه جانبه هستند.

,

 

,

موسی محتشم تصریح کرد: تلاش های خیلی خوب شبکه بهداشت و درمان در ادامه خدمات بهداشتی و درمان به همراه جمعیت هلال احمر در امداد رسانی به عشایر در سال گذشته شایسته تقدیر است و امیدواریم امسال نیز این حمایت ها از عشایر نیز به صورت مرتب تا پایان فصل قشلاق ادامه دار باشد.

,

 

,

وی خاطرنشان ساخت: امیدواریم مشکلات سال گذشته عشایر در خصوص وضعیت آب امسال با مدیریت خوب امورعشایر با اختصاص یک دستگاه تانکر آبرسانی به عشایر شهرستان لنده در کوه سیاه به موقع صورت پذیرد تا مشکلات سال گذشته دوباره تکرار نشود.

,

 

,

بخشدار موگرمون اظهارکرد:تمام گلایه ها و مراجعات سال گذشته عشایر در خصوص مشکل تامین آب عشایر در کوه سیاه بود که امیدواریم امسال این مشکل به همت اداره عشایری صورت گیرد.

,

 

,

محتشم گفت: در خصوص ایل راه و جاده های عشایری سال گذشته باعث رضایت مندی عشایر از امورعشایری بود که امسال نیز انتظار داریم بدون احداث جاده جدید نسبت به بازگشایی جاده های قدیمی در فصل ییلاق به موقع و سریع انجام پذیرد.

,

 

,

وی تاکیدکرد: یکی از چالش های اساسی که سال گذشته با آن مواجه بودیم بحث عدم خروج عشایر از منطقه در فصل قشلاق است که یک باید از هم اکنون باید به آنان هشدار های لازم نیز داده شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه