اخبار داغ

مدیرکل اوقاف و امورخیریه اردبیل:

طرح جهادی همبستگی ملی، انقلابی دیگر برای مناطق سیل زده کشور در اردبیل اجرا می شود

طرح جهادی همبستگی ملی، انقلابی دیگر برای مناطق سیل زده کشور  در اردبیل اجرا می شود
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: با مشارکت در طرح هرمسجد یک خانه انقلابی بزرگ در امر کمک رسانی به مناطق سیل زده کشور رخ خواهد داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛حجت الاسلام والمسلمین مهدی ستوده در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سبلان‌ما، اظهارداشت: با مشارکت در طرح هرمسجد یک خانه یک انقلابی بزرگ در امر کمک رسانی به مناطق سیل زده کشور رخ خواهد داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

حجت الاسلام و المسلمین ستوده با بیان اینکه امروز باید در کنار همدیگر برای نشان دادن اقتدار و همبستگی خود به دشمنان بیش از پیش برای آبادانی و عمران مناطق سیل زده بشتابیم افزود: دستگیری و کمک و حمایت از آسیب دیدگان وظیفه همگان است و از جمله موضوعاتی است که همواره در فرهنگ اسلامی تاکید شده است.

,

وی افزود:کمک در شرایط حساس و بحرانی نظیر سیل از جمله امورات بسیار ارزشمند است و می‌تواند تاثیر بسزایی در ارتقا سطح روحیه مردم مناطق سیل زده داشته باشد.

,

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل تصریح کرد:مساجد همواره نقش اساسی را در انجام امورات مردم محور داشته است و مردم می‌توانند با همکاری و همیاری مساجد کمک مهم و تاثیرگذاری را در بهبود وضعیت زندگی مردم مناطق سیل زده داشته باشند.

,

ستوده افزود: مسجد همواره جایی برای دستگیری و حمایت از نیازمندان بوده است و مردم نیز مسجد را محور اصلی انجام امور خیر خود می‌دانند.

,

وی با اشاره به نقش محوری مساجد گفت: اجرای طرح جهاد همبستگی ملی توسط بسیج سازندگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گامی بسیار ارزشمند و مهم در بهبود وضعیت کمک‌رسانی به مردم مناطق سیل زده است و مسؤولان با همکاری و یاری مردم می‌توانند هر چه سریعتر نسبت به رفع مشکلات اقدام کنند.

,

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: در این طرح با شعار هر مسجد یک خانه سعی بر این است که با کمک مردم، نسبت به تامین یک منزل در مناطق سیل زده اقدام شود.

,

ستوده بیان کرد:هیأت امنای مساجد و ریش سفیدان محلات می‌توانند با ترغیب مردم و خیران حمایت‌های چشمگیری را جلب کنند.

,

وی اظهار داشت:مردم ایران اسلامی همواره در مشکلات یاری‌گر یکدیگر بوده‌اند و این بار هم می‌توانند با همت و همدلی در محور مساجد مناطق سیل زده کشور را دوباره آباد کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه