اخبار داغ

جانشین فرمانده سپاه انصار الحسین (ع)استان همدان:

75 درصد از کمک های مردم همدان به لرستانی ها هدیه شده است

75 درصد از کمک های مردم همدان به لرستانی ها هدیه شده است
جانشین فرمانده سپاه انصار الحسین (ع)استان همدان گفت:مردم همدان باید بدانند که کمک های ارسالی به مردم سیل زده نباید قطع شود زیرا دولت به قدری توانمند نیست که بتواند همه مشکلات مردم را برطرف کند، از این رو مردم ما می توانند با اهدای حتی یک وسیله کوچک مردم را یاری کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردارمهدی فرجی در گفتگو با خبرنگار نافع، با بیان اینکه بخشی از نیروها وارد خوزستان شده اند، ادامه داد: اکنون پس از پایان مشکلات پلدختر وارد روستاهایی شده ایم که راه دسترسی خود را به شهر از دست داده اند و نیاز مبرم به ورود نیروهای خدمات رسان داوطلبانه دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

فرجی با بیان اینکه شهر چگنی به دست نیروهای همدان درحال پاک سازی است، تاکید کرد: در حال حاضر ۵ گروه جهادی در شهر چگنی به همراه نیروهای شهرداری در حال امدادرسانی هستند.

,

وی با بیان اینکه ۷۵ درصد کمک های مردمی به لرستان رفته است، تصریح کرد: بیش از ۵۰۰ تن بار به استان های سیل زده ارسال شده است.

,

این مقام مسئول ادامه داد: وسایل اهدایی مردم همدان بسیار ارزشمند و نو بوده که وسایل کارکرده و کهنه اصلا دیده نمی شد که این مسئله قابل تقدیر است.

,

وی تاکید کرد: مردم همدان باید بدانند که کمک های ارسالی به مردم سیل زده نباید قطع شود زیرا دولت به قدری توانمند نیست که بتواند همه مشکلات مردم را برطرف کند، از این رو مردم ما می توانند با اهدای حتی یک وسیله کوچک مردم را یاری کنند.

,

۱.در لرستان ماموریت خاصی به ما واگذار نشده بود ولی با این حال بسیجیان ما در این استان حضور پیدا کرده و در یک مدرسه شبانه روزی مستقر شده و روزانه دو هزار غذای گرم بین مردم توزیع می کردند.

,

۲. مردم شهرستان پلدختر با وجود تخریب مساکن و لوازم خانگی خود، وقتی می دیدند مردم از نقاط مختلف کشور برای کمک و همدردی باآنها به این شهرستان وارد شده اند، شدت درد و آلام آنها کاهش می یافت.

,

۳. کار ما از لحاظ خالی کردن گل و لای از منازل به پایان رسیده و از امروز مشغول شست و شوی وسایل و منازل مردم هستیم.

,

۴. متاسفانه بیشترین وسایل مردم در پلدختر تخریب شده است بطوری که در برخی از نقاط ارتفاع گل و لای به ۳.۵ متر می رسد و در بیشتر منازل وسایل اولیه زندگی اعم از تلوزیون و یخچال از بین رفته است.
انتهای پیام/

,
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه