اخبار داغ

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد؛

مقابله با بیگانگان با توانمندی های ارتش و سپاه/ تلاش بی وقفه این دو نهاد در حوزه سازندگی

مقابله با بیگانگان با توانمندی های ارتش و سپاه/ تلاش بی وقفه این دو نهاد در حوزه سازندگی
کمالی پور گفت: اگر به ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسدارن اعتماد کنیم و در صدد تخریب این دو نهاد نباشیم، ارتش و سپاه می توانند قدرتی را تشکیل دهند که این قدرت در مقابل اجانب بیگانه مقاومت کند و در حوزه سازندگی و شرایط بحران دولت و کشور می تواند کمک کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یحیی کمالی پور نماینده مردم جیرفت وعنبرآباد در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با راه آرمان؛ ضمن گرامیداشت 29 فروردین ماه سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: فراموش نمی کنیم زمانی که دشمن جنگ تمام عیار را علیه ما آغاز  کرد، مدرن ترین سلاح هایی که در دست رزمندگان ما بود اسلحه M1 بود که باید این اسلحه را با پوتین و پا مسلح می کردیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی با اشاره به شرایط ابتدای انقلاب و آغاز جنگ تحمیلی عنوان کرد: آن روزها با شرایط کنونی قابل مقایسه نیست؛ پس از جنگ در حوزه خدمت رسانی ارتش جمهوری اسلامی ایران در شرایط بحران خود را به خوبی نشان داده است.

,

نائب رئیس کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: سپاه مقتدر نیز زمانی که به این نظام خدشه ای وارد شد با تمام توان در صحنه حضور دارد و امروز در حوزه های مختلف خود را نشان داده است؛ معتقدم که ارتش و سپاه فارغ از هر مسئله ای توانسته اند خود را پیدا کنند.

,

کمالی پور با اشاره به کمک ها و اقدامات ارتش و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دوران جنگ تحمیلی ابراز کرد: این دو نهاد نگذاشتند حتی یک وجب از خاک کشورمان به دست اجانب بیافتد؛ همچنین در حوزه سازندگی قرارگاه های وابسته به سپاه و ارتش تلاش های بی وقفه ای انجام داده اند.

,

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد:امروز در خصوص عظمت ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران بس که مقام معظم رهبری وقتی در زمان وقوع سیل ویرانگر قدرتمند ترین نیرو را ارتش و سپاه می داند و آنها را مأمور جلوگیری از این اتفاق می کنند.

,

وی با بیان اینکه سپاه و ارتش تاکنون به خوبی عمل کرده اند و رضایتمندی مردم نسبت به عملکرد آنها حکایت از اقتدار ارتش و سپاه دارد، اظهار کرد: اگر به ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسدارن اعتماد کنیم و در صدد تخریب این دو نهاد نباشیم، ارتش و سپاه می توانند قدرتی را تشکیل دهند که این قدرت در مقابل اجانب  بیگانه مقاومت کند و در حوزه سازندگی و شرایط بحران دولت و کشور می تواند کمک کند.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه