اخبار داغ

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی:

مسئولان نسبت به عملیاتی کردن «رونق تولید» تلاش کنند/ دبیرخانه گام دوم انقلاب در سطح مدیران ارشد استانی تشکیل شود

مسئولان نسبت به عملیاتی کردن «رونق تولید» تلاش کنند/ دبیرخانه گام دوم انقلاب در سطح مدیران ارشد استانی تشکیل شود
نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی خواستار تشکیل دبیرخانه عملیاتی کردن بیانیه گام دوم انقلاب در استانداری و با حضور مدیران ارشد استانی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از اروم‌نیوز، حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی عصر چهارشنبه در جلسه شورای اداری آذربایجان غربی که با حضور معاون‌ وزیر اطلاعات و مسئولین ارشد استانی برگزار شد، با تبریک ولادت حضرت علی اکبر و روز جوان و همچنین سالروز میلاد حضرت ولی عصر(عج) فرجه الشریف به برکات و فضائل ماه شعبان و اهمیت آمادگی و روحیه معنوی برای ورود به ماه مبارک رمضان اشاره کرده و اظهار داشت: در این ماه لازم است با استغفار و دعا و مناجات خود را آماده کنیم و با توجه به مضامین مناجات شعبانیه بتوانیم روح و قلب خود را جلا دهیم تا در ماه مبارک رمضان مورد الطاف بی کران پروردگار متعال قرار بگیریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم‌نیوز,

وی، در ادامه سخنان خود به وسوسه های شیطان و ضعف در مقابل هواهای نفسانی در انسان و بویژه مدیران اشاره کرد و گفت: مسئولین به واسطه اختیاراتی که دارند بیشتر در معرض خطا و لغزش هستند و اگر ارتباط عمیق با خداوند متعال بواسطه مناجات و دعا نداشته باشند یقینا دچار خطا و گناه خواهند شد فلذا سعی کنیم در این ماه های پر برکت با انس گرفتن با دعا و مناجات مانع از لغزش و خطای خود شویم.

,

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی، ضمن بیان اهمیت بیانات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب، خاطرنشان کرد: لازم است تا در جهت عمل به منویات مقام معظم رهبری و عملیاتی شدن مفاد ۷ گانه بیانیه گام دوم انقلاب در استان دبیرخانه‌ای با این عنوان در استانداری با حضور مدیران و مسئولین منتخب و موثر تشکیل شود.

,

وی، با بیان موارد مطرح شده در بیانیه گام دوم انقلاب به ذکر چند نکته در اهمیت عمل به این بیانیه در زمینه تقویت معنویت و اخلاق اشاره کرد و بیان داشت: با توجه به اینکه جوانان و نوجوانان ما در کشور در مقابل هجمه‌های سنگین فرهنگی در شبکه های اجتماعی، ماهواره ها و آسیب های اجتماعی هستند لازم است مسئولین حکومتی و نظام به وظایف خود در این زمینه به خوبی عمل کنند.

,

حجت‌الاسلام قریشی، در ادامه سخنان خود به مطالبات مقام معظم رهبری در زمینه رونق اقتصادی اشاره کرده و گفت: تقویت اقتصاد، تولید فراوان، توزیع عادلانه و عدم اسراف از مباحث مهم اقتصادی در کشور است که امیدواریم با همت مردم و مسئولین شاهد عملیاتی شدن و بهبود شرایط اقتصادی در کشور باشیم.

,

وی، با بیان اینکه مبارزه با فساد و اجرای عدالت در جامعه از محورهای اصلی بعثت انبیاء است، خاطرنشان کرد: امیدواریم مباحث مطرح شده در بیانیه گام دوم انقلاب که به دنبال اجرای عدالت و فساد ستیزی از نظام و انقلاب است با همت مسئولین و مردم در کشور عملیاتی و جاری شود.

,

امام جمعه ارومیه، با بیان این نکته که اتحاد و یکدلی در بین مسئولین یکی از عوامل موفقیت و پیشرفت کشور است، خاطرنشان کرد: گاها دیده می شود که مدیران یکدیگر را با دشمن اشتباه می‌گیرند و به دنبال تخریب و کوبیدن یکدیگرند بنابراین باید مصداق آیه کریمه اشداء علی الکفار و رحماء بینهم باشیم و با یکدلی و همکاری در جهت خدمت به مردم وظایف خود را بخوبی ایفا کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه