اخبار داغ

زلزله ۴.۴ ریشتری در ایلام/

مدیرکل بحران استان: خسارتی گزارش نشده است/ مردم به شایعات فضای مجازی توجه نکنند

مدیرکل بحران استان: خسارتی گزارش نشده است/ مردم به شایعات فضای مجازی توجه نکنند
زمین لرزه ای به بزرگی ۴.۴ درمقیاس امواج درونی زمین(ریشتر) بامداد پنجشنبه در نزدیکی شهر مهران استان ایلام را لرزاند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ایلام بیدار، زمین لرزه ای به بزرگی ۴.۴ درمقیاس امواج درونی زمین(ریشتر) بامداد پنجشنبه در نزدیکی شهر مهران استان ایلام را لرزاند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدا, ایلام بیدا,

"سعید کریمیان"، مدیر کل بحران استان ایلام در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما با اشاره به زلزله بامداد امروز در ارکواز ایلام گفت: این زمین لرزه در ساعت 32 دقیقه بامداد امروز (پنجشنبه) به بزرگی 4.4  ریشتر «ارکواز» واقع در استان ایلام را لرزاند.

,

وی با اشاره به اینکه پس از این اتفاق تیم های ارزیاب بلافاصله به منطقه اعزام شدند، افزود: بر اساس گزارش موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران این زمین لرزه در عمق 10 کیلومتری زمین رخ داد.

,

کریمیان اظهار کرد: با پیگیری های بعمل آمده و گزارشات واصله از شهرستان ملکشاهی تاکنون هیچ گونه خسارتی از زلزله بامداد امروز گزارش نشده است.

,

مدیر کل بحران استانداری ایلام با تأکید بر اینکه مردم اخبار موثق را از مراجع مربوطه دریافت کنند، گفت: تصویری که در فضای مجازی تحت عنوان خسارات زلزله بامداد امروز به یکی از منازل در پهله زرین آباد منتشر شده از منابع موثق برای ما تأیید نشده است.

,

وی از رسانه ها خواست اخبار دقیق را از ستاد مدیریت بحران و یا فرمانداران بعنوان روسای ستاد بحران در شهرستان ها پیگیری کنند و هر اظهار نظری را منعکس نکنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه