اخبار داغ

با حضور یگان‌های منتخب نیروهای مسلح؛

مراسم رژه روز ارتش در ارومیه برگزار شد

مراسم رژه روز ارتش در ارومیه برگزار شد
مراسم ویژه رژه نیروهای مسلح به مناسبت روز ارتش در ارومیه برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم‌نیوز، مراسم ویژه سان و رژه نیروهای مسلح مستقر در آذربایجان‌غربی با حضور مسئولین ارشد استانی و فرماندهان یگان‌های حاضر در این استان در ارومیه برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم‌نیوز,

در این مراسم، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمالغرب ارتش گفت: ارتش در مسیر دفاع از حریم ولایت از تمام اقدامات انقلابی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حمایت می‌کند.

,

امیر سرتیپ دوم ستاد علی حاجیلو، اظهار داشت: امروز ارتش نیرویی انقلابی، اعتقادی، مذهبی و مکتبی است که ترجمان آیه شریفه رحماء بینهم بوده است.

,

وی، افزود: حضور نیروهای مسلح اعم از ارتش، سپاه، ناجا و مرزبانی در میان مردم در موضوع سیل اخیر نشان داد که هر قدمی برای اعتلای نظام اسلامی و عصبانیت آمریکا و هم‌پیمانانش را انجام می‌دهند.

,

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمالغرب ارتش، عنوان کرد: حرکات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نماد انقلابی بودن و مردمی بودن این نیرو است و قطعا چنین حرکات و اقداماتی از سوی ارتش و دیگر نیروهای مسلح به صورت قاطع حمایت می‌شود.

,

وی، گفت: تا ریشه‌کن شدن کامل دشمنان نظام و انقلاب اسلامی با نیروهای مسلح هم‌پیمان و هم‌قدم هستیم و در این مسیر گامی عقب‌نشینی نمی‌کنیم.

,

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی نیر در این مراسم، گفت: وحدت میان ارتش و سپاه از نمونه‌های بارز اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است.

,

حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی اظهار داشت: امروز شاهد هستیم که لشکریان طاغوتی به هدایت و رهبری آمریکا در حال توطئه‌گری هستند که نیروهای مسلح ما در برابر تمام این توطئه‌ها با اقتدار کامل ایستاده‌اند.

,

وی، افزود: اقتدار و عظمت نیروهای مسلح از همان جایی نشات می‌گیرد که در بلایای طبیعی و مشکلاتی که برای مردم پیش می‌آید با حضور خود موجبات دلگرمی اقشار مختلف را فراهم می‌آورند.

,

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی، نامگذاری روزی برای ارتش را جزو افتخارات این نیرو دانست و تاکید کرد: باید قدردان این نعمت الهی باشیم و برای نمایش اقتدار و توانمندی‌های ارتش و نیروهای مسلح آمادگی کامل داشته باشیم.

, های ارتش و نیروهای مسلح آمادگی کامل داشته باشیم.,

وی، بیان داشت: در شرایطی که دشمنان به دنبال برهم زدن اتحاد میان اقشار مردم هستند، وحدت ایجاد شده میان سپاه، ارتش و دیگر نیروهای مسلح نمونه بارز ولایی بودن و اقتدار این نیروها است که باید قدردان این موضوع باشیم.

, وی، بیان داشت: در شرایطی که دشمنان به دنبال برهم زدن اتحاد میان اقشار مردم هستند، وحدت ایجاد شده میان سپاه، ارتش و دیگر نیروهای مسلح نمونه بارز ولایی بودن و اقتدار این نیروها است که باید قدردان این موضوع باشیم.,

در ادامه مراسم، برنامه رژه یگان‌های منتخب نیروهای مسلح برگزار شد.

, در ادامه مراسم، برنامه رژه یگان‌های منتخب نیروهای مسلح برگزار شد.,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه