اخبار داغ

رئیسی: سیل اخیر آسیب شناسی می شود

رئیسی: سیل اخیر آسیب شناسی می شود
رئیس قوه قضاییه گفت: پس از عبور از بحران، سیل اخیر مورد آسیب شناسی قرار می گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی صبح امروز پنجشنبه در بدو ورود به اهواز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: فرصت دیدار با مسئولان استان به ویژه مردمی که با مشکلات ناشی از سیل مواجه شدند، مغتنم است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی با بابیان اینکه سفر به استان‌ها در دستور کار ما قرار دارد، افزود: سفر به استان خوزستان را در اولویت برنامه‌های خود قرار دادم تا در این سفر علاوه بر دیدار با مسئولان استانی و مردم سیل زده، مسائل سیل و اقدامات انجام شده را نیز مورد بررسی قرار دهم.
,
 
,
حجت الاسلام والمسلمین رئیسی ضمن تشکر از تلاش همه از جمله نیروهای امدادی، مسئولان استانی و نیروهای مسلح که در سیل خوزستان به یاری مردم شتافتند، گفت: ان شاء الله گام بعدی یعنی آبادانی و جبران خسارت‌های ناشی از سیل در استان خوزستان نیز انجام شود.
,
 
,
رئیس قوه قضائیه ادامه داد: در مسئله آسیب سیل باید فعال باشیم و در این راستا از تمامی مدیران و مردم خواستیم ما را یاری دهند.
,
 
,
وی بیان کرد: بعد از پایان بحران باید مشکلات ناشی از سیل باید فراموش شود و نسبت به آسیب شناسی اقدام کرد تا برکات باران رحمت الهی بعد از این بر کشور نازل شود و شاهد مشکلات آن نباشیم.
,
 
,
انتهای پیام/ 
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه