اخبار داغ

معاون نهاد رهبری در دانشگاه آزاد اردبیل:

دفاع از حقوق مردم فلسطین، آرمان و اعتقاد ما است

دفاع از حقوق مردم فلسطین، آرمان و اعتقاد ما است
معاون نهاد رهبری در دانشگاه آزاد اردبیل در تیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی گفت:دفاع از حقوق مردم فلسطین تاکتیک نیست بلکه آرمان و اعتقاد ما است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سبلان‌ما، حجت الاسلام تجلایی معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اردبیل  صبح امروز در نشست تییین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که توسط بسیج دانشجویی این دانشگاه برگزار شد به اهمیت دفاع از حقوق مظلوم پرداخت و گفت:دفاع از حقوق مردم فلسطین تاکتیک نیست بلکه آرمان و اعتقاد ما است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی به شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: بعضی شعارها فطرت‏ پذیر هستند و اگر استقلال نباشد، آزادی مفهومی ندارد و جمهوری اسلامی ایران در طول چهل سال عمر خود، مقابل همه تهدیدها ایستاده و استقلال خود را حفظ کرده و می‏کند.

,

تجلایی به جوانمردی و مروّت در حکومت اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: نظام جمهوری اسلامی در مقابل دشمنان همیشه جوانمردانه رفتار می‏کند.

,

وی فراز و نشیب‏های انقلاب در طول چهل سال را یادآور شد و تصریح کرد: طبق بیانات مقام معظم رهبری رویش‏های انقلاب از ریزش‏های انقلاب بیشتر است.

,

تجلایی در پایان سخنان خود مقابله با ترویج سبک زندگی غربی را بااهمیت دانست و به دانشجویان توصیه کرد: باید در پوشش‏ها و رفتارهای خود توجه کنیم تا ناخواسته اسیر ترفندهای دشمنان نشویم.

,

, ,
,
,
, ,
, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه