اخبار داغ

نقوی‌حسینی:

دولت قانون اقدام متقابل در برجام را اجرا کند

دولت قانون اقدام متقابل در برجام را اجرا کند
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: مدت‌هاست که از خروج آمریکا از برجام می‌گذرد و از آنجایی که اروپایی‌ها هم اقدامی برای حفظ برجام نمی‌کنند، دولت باید قانون اقدام متقابل در برجام را اجرا کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدحسین نقوی حسینی با اشاره به تعلل اروپایی‌ها برای حفظ برجام، اظهار داشت: مهلت اروپایی‌ها درباره آینده برجام مدت‌هاست که به پایان رسیده است اما آنان اقدامی در این راستا انجام ندادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی با اشاره به اینکه اروپایی‌ها تعهد داده بودند که برای ادامه برجام خسارات خروج آمریکا را جبران می‌کنند، ادامه داد: اروپایی‌ها طی ماه‌های گذشته صرفاً یکسری بسته پیشنهادی کلی ارائه کردند که به هیچ وجه خسارت‌های خروج آمریکا از برجام را جبران نمی‌کند و کافی نیست.
,
 
,
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه ما باید به علت بازگشت تحریم‌های آمریکا پس از خروج از برجام قانون اقدام متقابل را اجرایی کنیم، تصریح کرد: از سوی دیگر و با بازگشت تحریم‌ها، اروپایی‌ها هم در ایفای تعهداتشان در موضوع توافق هسته‌ای تعلل زیادی می‌کنند.
,
 
,
نقوی‌حسینی با تاکید بر اینکه دولت باید قانون اقدام متقابل را اجرا کند، گفت: مدت‌هاست که از خروج آمریکا از برجام می‌گذرد و اروپایی‌ها هم نشان داده‌اند که نمی‌خواهند اقدامی برای حفظ برجام کنند و بر این اساس باید قانون اقدام متقابل و متناسب دولت ایران در اجرای برجام را در دستور کار خود قرار دهیم.
,
 
,
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به اینکه متأسفانه نظارت‌های مجلس در زمینه اجرای قانون متقابل قوی نبوده است، گفت: علاوه بر قانون اقدام متقابل و متناسب در اجرای برجام، ما در مجالس گذشته سه قانون دیگر هم در مورد اقدامات تروریستی، نقض حقوق بشر و حمایت از بمب‌های شیمیایی از سوی آمریکا تصویب کردیم اما دولت این قوانین را اجرا نکرده است.
,
 
,
منبع: مهر 
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه