اخبار داغ

سردار غیب پرور:

سامانه‌ای برای جمع آوری اطلاعات مناطق سیل زده و مساجد ایجاد می‌شود

سامانه‌ای برای جمع آوری اطلاعات مناطق سیل زده و مساجد ایجاد می‌شود
سردار غیب پرور در مورد ایجاد «طرح جهاد همبستگی ملی »گفت: این طرح ملی برای بازسازی و نوسازی مناطق مردم سیل‌زده کشور با همت مردم، هیات مذهبی و با محوریت مساجد انجام می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار غیب پرور رییس سازمان بسیج مستضعفین در جلسه قرارگاه مسجد ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: سیل‌های اخیر با وجود خسارت‌های وارده اما برکات زیادی از جمله انسجام ملی را در کشور بوجود آورد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 سردار غیب پرور در مورد ایجاد «طرح جهاد همبستگی ملی» گفت: این طرح ملی برای بازسازی و نوسازی مناطق مردم سیل‌زده کشور با همت مردم، هیات مذهبی و با محوریت مساجد انجام می‌شود.
,
 
,
رییس سازمان بسیج مستضعفین در همین رابطه گفت: در این طرح ملی و مردمی بنا نداریم جای دولت بنشینیم و کار تصدی‌گری و اجرایی انجام دهیم بلکه هدف ما کمک به دولت است و تا پایان کار نقش حمایتی خود را ایفا خواهیم کرد.
,
 
,
جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج با اشاره به نقش فرماندهان سپاه های استانی در کمک به جمع آوری اطلاعات سیل زدگان اظهار داشت: سامانه‌ای در این راستا در تمام حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج سراسر کشور فعال خواهد شد تا اطلاعات مناطق سیل زده و همچنین مساجد جمع آوری شود تا به صورت منسجم در سامانه برای سهولت بیشتر کار بارگذاری گردد.
,
 
,
سردار غیب پرور در پایان  با اشاره به فراخوانی و دعوت از عموم مردم در این طرح گفت: نیت و نقش بسیج مشارکت دادن عامه مردم است تا بتوانیم با هم افزایی و همکاری هم این طرح معنوی را به سر انجام برسانیم.
,
 
,
انتهای پیام/ 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه