اخبار داغ

فرمانده پایگاه سوم شکاری شهید نوژه:

ایستادگی و مقاومت نیروهای مسلح و ارتش ناشی از بصیرت آنهاست

ایستادگی و مقاومت نیروهای مسلح و ارتش ناشی از بصیرت آنهاست
فرمانده پایگاه سوم شکاری شهید نوژه: گفت:مولفه ایمان،بصیرت ایستادگی، استقامت و پایمردی در راه انقلاب مصداق سیاست نه شرقی و نه غربی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نافع، امیر سرتیپ دوم خلبان محمد زال بیگی در ابتدای مراسم روز ارتش جمهوری اسلامی ایران که صبح امروز در میدان باباطاهر همدان انجام شد با سلام و درود به روح بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، امام خمینی و شهدای گرانقدر انقلاب و با گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به مولفه‌های ارتش جمهوری اسلامی گفت: مولفه ایمان،بصیرت ایستادگی، استقامت و پایمردی در راه انقلاب مصداق سیاست نه شرقی و نه غربی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

وی در ادامه با بیان اینکه مولفه دیگر ارتش جمهوری اسلامی خود آراستگی به دین، تقوا، اخلاق است بیان کرد:خودسازی و خارج کردن دشمن در زمان جنگ، احساس فداکاری و فداکاری برای ملت از دیگر ویژگی های ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

,

فرمانده پایگاه سوم شکاری شهید نوژه گفت:مولفه ایمان،بصیرت ایستادگی، استقامت و پایمردی در راه انقلاب مصداق سیاست نه شرقی و نه غربی است. تعلق به مردم داشتن و مورد احترام صمیمانه مردم قرار گرفتن و مورد قدرشناس مردم بودن را از دیگر ویژگی های ارتش دانست و تصریح کرد: همراه مردم بودن و پیوند با مردم نمونه هایی از خصوصیات ارتش است.
زال بیگی با اشاره به نقش برجسته ارتش جمهوری اسلامی ایران در طول انقلاب اضافه کرد: ارتش در طول انقلاب اسلامی، در هشت سال دفاع مقدس، دوران بازسازی و در زمانه ای که کشور مورد بمباران عملیات روانی دشمن قرار گرفته نقش موثری داشته است.
فرمانده ارشد ارتش در استان همدان ادامه داد: نقش ارتش در سوسنگرد، فتح المبین، بیت المقدس، کربلای پنج و هشت و عملیات مرصاد نقش اساسی و برجسته ای بوده است.
امیر زال بیگی با بیان اینکه ‌ارتش در کنار بسیج، سپاه و نیروهای نظامی و انتظامی در دهها عملیات نقش برجسته ای داشته است تاکید کرد:نقش نیروهای مسلح و ارتش در زمان بحران سیل اخیر در کشور و حوادث طبیعی برجسته است.
وی در پایان تاکید کرد: نیروهای مسلح در کنار مردم خواهند بود تا انقلاب را به صاحب اصلی آن برسانند.

,
,
,
,
,

استاندار همدان در مراسم گرامیداشت روز ارتش:
امروز دشمنان ما امکان رودررویی با ارتش و سپاه را ندارند

استاندار همدان در مراسم گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران که صبح امروز در میدان باباطاهر برگزار شد با بیان اینکه بصیرت و توانمندی نیروهای نظامی چه ارتش و چه سپاه پاسداران شرایطی را به وجود آورده که دشمن توان تعرض نداشته باشد گفت: امروز دشمنان ما بخصوص آمریکا به این نتیجه رسیده اند که امکان رودررویی با ارتش و سپاه و نیروهای نظامی ما را ندارد.

به گزارش نافع، سعید شاهرخی در مراسم روز ارتش پس از اهدا سلام و درود به روح پاک و مطهر امام خمینی ره و شهدای انقلاب اسلامی عنوان کرد: روز ارتش را خدمت تمام ارتشیان و مردم عزیز تبریک میگویم و ارتش قهرمان همواره در کنار مردم و خدمتگزار مردم بوده و نقش خود را با هوشمندی ایفا کرده است.

وی با اشاره به وظیفه ارتش جمهوری اسلامی ایران در قانون اساسی تاکید کرد: نقش پاسداری از استقلال کشور، حفظ تمامیت ارضی و نقش پاسداری از نظام اسلامی وظیفه جدی ارتش است.
استاندار همدان با بیان اینکه ارتش و یگان‌های مختلف آن اعم از نیروی هوایی، زمینی و دریایی همواره نقش برجسته ای را ایفا کردند یادآور شد:بیعت همافران ارتش با امام خمینی ره در اوایل پیروزی انقلاب بسیار موثر بود و ارتش نقش خود را به خوبی ایفا کرد و شرایط کشور را به نفع مردم رقم زد.

شاهرخی تاکید کرد: ارتش در دوران دفاع مقدس عملیات های مستقل و به یاد ماندنی در دفاع از کشور انجام داد.
وی با بیان اینکه ارتش در کنار سپاه و بسیج عملیات های بزرگی را انجام داد خاطر نشان کرد: این عملیات ها در تاریخ جنگ‌های دنیا ثبت شده است.
ایستادگی ها، شهادت طلبی ها در یاد ملت و تاریخ پر افتخار ما خواهد ماند.

استاندار همدان بابیان اینکه ارتش با بصیرت و درایت همواره در کنار مردم بوده است تاکید کرد: ارتش در همه صحنه‌ها حضور داشته و به وظایف معین شده در قانون اساسی عمل کرده است. هر کجا که نیاز بوده در کنار مردم و پیشاپیش مردم حرکت کرده است.

شاهرخی با اشاره به نقش ارتش در سیل اخیر و زلزله کرمانشاه تصریح کرد: نقش اساسی ارتش در سیل و زلزله و امداد رسانی ها واقعا بی بدیل بود.

استاندار همدان با اشاره به تجلیل روز گذشته رهبر انقلاب از ارتش خاطر نشان کرد: شما تجلیل رهبر انقلاب از ایستادگی، ایثار و فداکاری ارتش در کمک به هموطنان را شنیدید و ارتش در کمک به لرستان و گلستان انصافا نقش قابل تقدیر و ستودنی داشت.

شاهرخی با اشاره به حرکت غرورآفرین و بزرگوارانه افسر ارتش که برای کمک و امدادرسانی به سیل زدگان خم شد تا افراد ناتوان بر روی دوش او قرار بگیرند بیان کرد: این روحیه افسران و نظامی های ما است و با این روحیه قادر هستند وظیفه خود را انجام دهند.
وی گفت: بصیرت و توانمندی نیروهای نظامی چه ارتش و چه سپاه پاسداران شرایطی را به وجود آوردند که دشمن توان تعرض نداشته باشد و امروز دشمنان ما بخصوص آمریکا به این نتیجه رسیده اند که امکان رودررویی با ارتش و سپاه و نیروهای نظامی ما را ندارد.
این مقام ارشد اجرایی استان با بیان اینکه دشمن از روبرویی نظامی نا امید شده است و توان مقابله ندارد افزود:
دشمنان امروز به تحریم اقتصادی، زور و زر و تزویر، ایجاد تفرقه بین آحاد مردم و ناامید کردن مردم و مسئولین و نظام اسلامی رو آورده اند.

شاهرخی ایجاد فاصله بین مردم و مسئولین و نظام اسلامی را از حربه های دشمن دانست و عنوان کرد: رمز پیروزی ملت، وحدت، همدلی و هماهنگی است و بهترین جلوه های وحدت را در اتفاقات اخیر در کشور شاهد بودیم و پیروز این میدان ملت عزیز ایران هستند.

وی با بیان اینکه وحدت و همدلی نیاز امروز جامعه است خاطرنشان کرد: در استان همدان این وحدت و همدلی را ما شاهد هستیم و همه مدیران و مسئولان اعتقاد دارند که باید در خدمت مردم باشند.
 

,
, امروز دشمنان ما امکان رودررویی با ارتش و سپاه را ندارند, امروز دشمنان ما امکان رودررویی با ارتش و سپاه را ندارند,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه