اخبار داغ

معاون برنامه‌ریزی، اداری و مالی فرماندار بهارستان:

مشکلات 120 کارگاه صنعتی و تولیدی در سال گذشته رفع شد/ از طرح‌های اقتصادی حمایت خواهیم کرد

مشکلات 120 کارگاه صنعتی و تولیدی در سال گذشته رفع شد/ از طرح‌های اقتصادی حمایت خواهیم کرد
معاون برنامه‌ریزی، اداری و مالی فرماندار بهارستان گفت: در سال 98 از طرح‌های نوبنیان و اقتصادی در راستای رونق تولید استقبال و حمایت می کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه، سیف‌الله علامی معاون برنامه‌ریزی، اداری و مالی فرماندار شهرستان بهارستان در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح اشتغال‌زایی در سطح شهرستان، عنوان داشت: در طول سال 97، بالغ بر 56 طرح اشتغال‌زایی توسط کمیته فنی کارگروه اشتغال‌زایی استان تهران برای بهارستان مورد تایید قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه,

وی در ادامه به برگزاری نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان بهارستان اشاره کرد و گفت: در طول سال گذشته 33 نشست کاگروه اشتغال در شهرستان برگزار گردیده است و در طول این نشست‌ها بالغ بر ۴۴ میلیارد تومان تسهیلات برای طرح‌های اشتغال‌زایی تایید شده به بانک‌های عامل معرفی گردید.
,
, .,
 
,
علامی با بیان جزئیات نتایج طرح‌های اجرا شده در شهرستان بهارستان، اظهار داشت: در حدود ۵۵۰۰ شغل جدید در حوزه‌های مختلف در طول سال ۹۷ در سطح بهارستان ایجاد شده است که آمار قابل قبولی به شمار می رود.
, ه است که آمار قابل قبولی به شمار می رود.,
 
,
وی همچنین در رابطه با دیگر اقدامات صورت گرفته در حوزه اشتغال‌زایی در طول سال گذشته، تشریح کرد: مشکلات بالغ بر ۱۲۰ شرکت و کارگاه تولیدی و صنعتی در طول سال ۹۷ با برگزاری جلسات متعدد بررسی گردید و کمک‌های شایانی در این راستا به صنعتگران بهارستانی شد.
, .,
 
,
معاون برنامه‌ریزی، اداری و مالی فرماندار شهرستان بهارستان درپایان باتوجه به اینکه در سال جاری رونق تولید جزو نخستین اولویت‌های نخستمی باشد، خاطرنشان کرد: در سال 98 تمامی مسائل را در این خصوص با جدیت دنبال خواهیم کرد  و در این راستااز طرح‌های نوبنیان و اقتصادی استقبال می کنیم و متقاضیان می توانند به فرمانداری بهارستان به منظور حمایت از طرح‌ها مراجعه نمایند.
, و در این راستا,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه